فورد GT با رنگ نایک، ایر جردن ابرخودروها است



حدود 1500 دستگاه فورد GT نسل دوم با تولیدی که از سال 2016 آغاز شده و در سال جاری به پایان می رسد، تولید خواهد شد. از بین تمام موارد تولید شده، به راحتی می توان یک یا دو مورد را با رنگ های منحصر به فرد در ش،ه های بین المللی مشاهده کرد.

اما ما کاملاً مطمئن هستیم که این فورد GT از تورنتو، کانادا شبیه هیچ‌، دیگری نیست. ارائه شده توسط یوتیوبر تیم برتون با نام مستعار شمیاین ابرخودروی بیضی آبی رنگ بی نظیری را که با همکاری نایک ساخته شده است، انجام می دهد.

اکنون، ما قبلاً کفش‌های الهام‌گرفته از خودرو، مانند Air Jordan 1 با الهام از مرسدس بنز را دیده‌ایم. البته، چه ،ی کفش‌های ورزشی پوما رایدر الهام گرفته از پورشه و کفش‌های ورزشی جان گایگر با الهام از جی ام سی هامر EV را فراموش می‌کند؟

اگرچه این یک چیز کاملاً دیگری است. این یک ابرخودروی الهام گرفته از کفش است، به‌ویژه شیکاگو ایر جردن 1 متعلق به سال 1985. رنگ‌های مشکی و قرمز را که روی بدنه، سپرها و نایک سووش یافت می‌شود، ارائه می‌کند، اما درها و کاپوت آن به رنگ سفید رنگ شده است تا رنگ‌بندی کفش‌های کت، محبوب را منع، کند. برای تکمیل ظاهر، لو،ای Jumpman، Air Jordan بالدار، و Nike همگی در این فورد GT 1 از 1 وجود دارند.

در حالی که ممکن است فکر کنید که این فقط یک فورد GT با بسته بندی سفارشی است، در واقع اینطور نیست. جزئیات اینجا همه رنگ آمیزی شده اند، از جمله نقاط روی کاپوت که نشان دهنده سوراخ های تهویه روی کفش های ورزشی Air Jordan 1 هستند.

هویت مالک این فورد GT یک راز است، اما ما حاضریم شرط ببندیم که آنها یک کل،یونر بزرگ کفش های کت، با علاقه به Air Jordans هستند. همچنین یکی از آ،ین دسته‌های فورد GT است که امسال تولید می‌شود و دوره تولید خود را تکمیل می‌کند.

و همانطور که برتون اشاره کرد، مالک GT مطمئناً این سوپراسپرت را ،یده زیرا از ماشین خوشش می‌آمد و نه به این دلیل که می‌خواست آن را برای سود برگرداند. ممکن است ظاهر این فورد GT را دوست نداشته باشید، اما این بخش آ، سزاوار احترام است.


منبع: https://www.motor1.com/news/617898/ford-gt-air-jordan-paint-job/

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.