فورد GT LM Edition 2022 به عنوان آخرین مدل نسخه ویژه معرفی شد


آ،ین و آ،ین نسخه ویژه فورد GT پیروزی این شرکت در سال 2016 در Le Mans را جشن می گیرد. فورد در پاییز امسال عرضه فورد GT LM 2022 را آغاز می کند و تولید آن تا پایان سال به پایان می رسد. این خودرو تغییرات ظاهری و داخلی منحصر به فردی را دریافت می کند که آن را از بقیه دوره تولید GT جدا می کند.

فورد هر GT را با رنگ نقره‌ای مایع به پایان می‌رساند و مشتریان می‌توانند لهجه‌های قرمز یا آبی را انتخاب کنند، زیرا خودروی برنده Le Mans از رنگ‌های قرمز و آبی استفاده می‌کرد. بیضی آبی از هر دو رنگ در ،مت‌های آیرودینامیکی فیبر کربن پایین خودرو مانند اسپلیتر جلو، رکاب‌های جانبی و درب و دیفیوزر عقب استفاده می‌کند. این رنگ روی ساقه‌های آینه و دریچه‌های محفظه موتور نیز خود را نشان می‌دهد.

فورد GT نسخه LM 2022

5 ع، ها

این خودرو از چرخ‌های فیبر کربنی 20 اینچی استفاده می‌کند که دارای لهجه‌های داخلی قرمز یا آبی هستند. فورد آنها را با مهره های تیت،ومی روی ماشین محکم می کند و کالیپرهای ترمز برمبو را با لاک مشکی رنگ می کند. تکمیل ساخت، لوله های اگزوز تیت،ومی با چاپ سه بعدی و نشان عقب تیت،وم GT LM با چاپ سه بعدی است.

در داخل، تم آبی یا قرمز همچنان ادامه دارد، با رنگی که صندلی راننده با پوشش فیبر کربنی آلکانترا را تزئین می کند. فورد صندلی سرنشین را در آبنوس با دوخت برجسته که با رنگ صندلی راننده مطابقت دارد تکمیل می کند. چرم آبنوس و آلکانترا داشبورد را می پوشانند، در حالی که شرکت از آلکانترا برای سرپوش و ستون ها استفاده می کند. لهجه‌های فیبر کربنی روی کنسول مرکزی، ستون‌های A و رجیسترهای دریچه، ارتقاء بصری را تکمیل می‌کنند.

هر یک از 20 خودروی GT LM Edition اندکی از جایگاه سوم (شماره 69) لمانز 2016 را نشان خواهند داد. بیضی آبی میل لنگ ماشین مسابقه را به پودر تبدیل کرده است که شرکت سپس از آن برای چاپ سه بعدی نشان پانل ابزار استفاده کرد. این خودرو از موتور 3.5 لیتری EcoBoost V6 فورد استفاده می کند که 660 ، بخار (392 کیلووات) قدرت دارد.

فورد در دسامبر به تولید GT پایان می‌دهد و کار این خودرو را به پایان می‌رساند. فورد این خودرو را در سال 2015 و قبل از شروع تولید در سال 2016 برای مدل 2017 معرفی کرد. پس از پایان تولید، فورد 1350 GT می‌ساخت و این 20 دستگاه در مجموع آن گنجانده می‌شود. فورد GT LM Edition جدید برای مشتریان مورد تایید فورد GT قابل سفارش است.


منبع: https://www.motor1.com/news/614310/2022-ford-gt-lm-edition-debuts/

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.