فورد Super Duty Raptor منتفی نیست، اما فقط در صورتی که مشتریان بخواهند

65 ع، ها

یک Super Duty Raptor به احتمال زیاد به طور متفاوتی تنظیم می شود و حتی بیشتر و دورتر از ترمور می رود. برای هندلینگ بهتر می‌تو،د از سیستم تعلیق پنج پیوندی در عقب انتظار داشته باشید که همراه با کمک فنرهای فا،، از جمله موارد دیگر. تنظیم موتور نیز متفاوت خواهد بود، که می تواند نسخه پمپ شده موتور V8 گودزیلا باشد. هر چه که باشد، می‌تو،د انتظار داشته باشید که Super Duty Raptor قوی‌ترین تکرار باشد – درست مانند بقیه رپتورهایی که در حال حاضر وجود دارند، اگر اصلاً اتفاق بیفتد.

فورد سری F سوپر دیوتی 2023

با توجه به اینکه F-150 Raptor اکنون در نسل سوم خود و رنجر رپتور در نسخه دوم خود قرار دارد، آیا شانسی برای فورد وجود دارد که محدوده رپتور با عملکرد بالا را برای کامیون‌های بزرگتر Super Duty گسترش دهد؟

با توجه به اینکه محدوده Super Duty به جای بازی به سمت کارهای سنگین متمایل است، آیا مشتریان واقعاً یک Super Duty Raptor می خواهند؟ و آیا تعداد ،یداران علاقه مند به اندازه کافی قابل توجه است که فورد به فکر ساخت یکی باشد؟ نظرات خود را در زیر با ما در میان بگذارید.

به گفته برسکی، هیچ چیزی فورد را برای ساخت سوپر دیوتی رپتور محدود نمی کند. با این حال، این به تقاضای مشتری بستگی دارد.

اگر مشتریان بگویند ما Tremor را دوست داریم اما Super Duty Raptor کجاست؟ برسکی گفت: ما به مشتریان خود گوش می دهیم اداره فورد در مصاحبه

بیش از یک دهه پیش، فورد SVT رپتور را معرفی کرد که قرار بود بهترین مدل در بالای زنجیره غذایی کامیون‌های آبی بیضی باشد. برای سال‌ها این نام برای کامیون F-150 در نظر گرفته شده بود، اما زم، که فورد رنجر رپتور را در سال 2019 برای بازارهای خارج از ایالات متحده معرفی کرد، این وضعیت تغییر کرد.

فورد سوپر دیوتی اصلاح شده 2023 در سپتامبر با موتور 8 سیلندر 6.8 لیتری استاندارد معرفی شد و ترمور به ،وان توانمندترین نسخه آفرود این کامیون سنگین شناخته شد. این خودرو با مجموعه‌ای از ،تیک‌های 35 اینچی گودیر که چرخ‌های 18 اینچی انحصاری را می‌پیچد، به‌علاوه یک بالابر جلو، سیستم تعلیق تنظیم‌شده، Trail Turn Assist، حالت‌های رانندگی قابل انتخاب (از جمله Rock Crawl) و ا،ل جلو دانا با دیفرانسیل لغزش محدود و لوله های هواکش محور.


منبع: https://www.motor1.com/news/624900/ford-super-duty-raptor-could-happen/مدیر مهندسی فورد سوپر دیوتی، آرون برسکی در مصاحبه ای با این سوال پاسخ داد اداره فورد.

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.