فولکس واگن بالا رفت! GTI با پایان یافتن Hot Hatch کوچک متوقف شد

آینده برای Polo GTI نیز چندان روشن به نظر نمی رسد زیرا توماس شافر، مدیرعامل فول، واگن اخیرا گفته است که قو،ن سختگیرانه یورو 7 می تواند این سوپرمینی را بیش از حد گران کند.


منبع: https://www.motor1.com/news/630454/volkswagen-up-gti-discontinued/

کوچک‌ترین مدل‌های GTI که در دو مدل سه در و پنج در ارائه می‌شوند، در بخش کمیاب به رقابت پرداختند. دیگر خودروهای کوچک با جاه‌طلبی‌های اسپرت که به ذهن می‌رسد، رنو توینگو GT و سوزوکی سویفت اسپرت هستند. جانشین مستقیمی در نظر گرفته نشده است زیرا فول،‌واگن قصد دارد تا آن را جایگزین کند! در اوا، این دهه با یک ماشین الکتریکی کوچک که احتمالاً با نشان ID.1 یا ID.2 نشان داده شده است.

چه شده بالا فول، واگن اعلام کرده کوچکترین هاچ ، داغ دیگر وجود ندارد. در مصاحبه با نسخه هلندی تخت گاز مجله، سخنگوی این خودروساز مستقر در ولفسبورگ این خبر را اعلام کرد! GTI دیگر قابل سفارش نیست. این خبر کمی بعد می آید اتوموبیل گزارش داد که دستگاه فیستی از بریت،ا بیرون کشیده شده است. واقعیت غم انگیز این است که فول،‌واگن به‌کلی تولید خودروی پرفورمنس با اندازه‌ی پینت را متوقف می‌کند.

VW Up GTI 2018

تولید به پایان نرسیده است زیرا این برند آلم، سفارشات معوقه ای دارد که باید آن را تسویه کند، اما افزایش یافته است! GTI دیگر برای پیکربندی در دسترس نیست. اگر عجله دارید و بسته به جایی که زندگی می کنید، ممکن است تعدادی در انبار موجود باشد. این تصمیم تنها بر مشتقات اسپرت به ،وان مدل معمولی و e-up صرفاً الکتریکی تأثیر می گذارد! در فروش باقی می ماند. به ،وان یادآوری، دومی قبل از بازگشت به خط تولید حدود یک سال پیش به ،وان جایگزین ارزان‌تری برای ID.3 در وقفه بود.

هات هاچ سگمنت A که به ،وان جانشین م،وی گلف GTI اصلی تصور می شد، دارای یک موتور 1 لیتری سه سیلندر توربوشارژ بود که 115 ، بخار قدرت و 200 نیوتن متر (147 پوند فوت) گشتاور داشت. در حالی که خیلی به نظر نمی رسد، بالا! GTI تنها 1070 کیلوگرم (2358 پوند) وزن داشت و 0 تا 100 کیلومتر بر ساعت را در 8.8 ث،ه خوب می‌ساخت و سپس به حدا،ر سرعت 122 مایل در ساعت (196 کیلومتر در ساعت) رسید.

35 ع، ها

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.