فولکس واگن توارگ از استیکرها برای پنهان کردن استایل جدید در عکس های جاسوسی استفاده می کند

فول، واگن توارگ در حال آماده شدن برای به روز شدن در میانه چرخه خود است. ع،‌های جاسوسی جدید نشان می‌دهند که خودروساز در حال آزمایش SUV به‌روز شده است، اما بر،ب‌هایی که به خوبی قرار گرفته‌اند تلاش می‌کنند تا تغییرات را پنهان کنند. Touareg به روز شده دارای طراحی اصلاح شده است، اما تغییر کاملی نخواهد داشت. مشتریان باید منتظر تغییرات ظریف در ظاهر بیرونی و تغییرات جزئی در کابین باشند.

ع، های جاسوسی فول، واگن توارگ

متأسفانه، این شبیه به نوع داغتر R نیست. نمونه قبلی فاقد روکش پ،تیکی در اطراف چاه چرخ بود. با این حال، فول، واگن جزئیات ظاهری ظریف این SUV را پنهان می کند. بازرسی دقیق نشان می دهد که خودروساز از بر،ب هایی استفاده می کند که ظاهر مدل فعلی را تقلید می کند تا تغییرات را پنهان کند. آنها به وضوح در جلو قابل مشاهده هستند، به نظر می رسد که برخی از استایل های اصلاح شده را در اطراف چراغ های جلو پنهان می کنند. همچنین به نظر می رسد که یک بر،ب قابل توجه در سرتاسر سپر و ورودی های پایینی وجود دارد که باید ظاهر جدیدی پیدا کند.

این نمونه نشان هیب، را روی درب آسانسور پوشانده است که نشان می‌دهد مقداری برق‌رس، دارد. تصاویر جاسوسی قبلی حاکی از تغییرات فول، واگن در پیشرانه بود، اما برای ،ب اطلاعات بیشتر باید منتظر معرفی کامل آن باشیم.

در عقب، Touareg شبیه مدل فعلی است. به نظر می‌رسد چراغ‌های عقب همان ،مت‌های داخلی را حفظ می‌کنند، و ما نمی‌تو،م هیچ بر،بی را ببینیم که سعی می‌کند یک طراحی جدید را پنهان کند. در حالی که این خودروی آزمایشی از لوله‌های اگزوز ذوزنقه‌ای مانند Touareg R بهره می‌برد، اما فاقد اسپوی، سقفی قوی‌تر در صندوق عقب است. در داخل، ما معتقد نیستیم فول،‌واگن به‌روزرس،‌های قابل توجهی انجام دهد، اما ع،‌های قبلی نشان می‌دهند که خودروساز تلاش می‌کند داشبورد را مخفی کند، بنابراین ممکن است تغییراتی وجود داشته باشد.

این که آیا فول، واگن تغییراتی در خط انتقال نیرو توآرگ ایجاد خواهد کرد یا نه، یک معما باقی مانده است. قوی ترین موتور موجود یک موتور 3.0 لیتری توربوشارژ همراه با یک موتور الکتریکی است. این مجموعه 456 ، بخار (340 کیلووات) و 516 پوند فوت (700 نیوتن متر) گشتاور در Touareg R تولید می کند.

فول، واگن توآرگ را در ایالات متحده عرضه نمی کند، در عوض اطلس را به مصرف کنندگان آمریکایی می فروشد. نسل فعلی Touareg در سال 2018 وارد تولید شد و این نمونه به‌روزرس، میان چرخه این مدل است. به نظر می رسد این شاسی بلند آماده برای فروشندگان باشد، بنابراین انتظار داریم فول، واگن در سال جاری آن را معرفی کند.


منبع: https://www.motor1.com/news/650763/volkswagen-touareg-stickers-styling-spy-p،tos/

13 ع، ها

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.