فولکس واگن تیگوان 2024 با لباس سفید سعی می کند با برف ترکیب شود

ع،‌های جاسوسی قبلی کابین را نشان می‌داد، و همچنین در حال طراحی مجدد است. صفحه نمایش یکپارچه با یک واحد مستقل جایگزین شده است، اما VW آن را در پایین داشبورد قرار داده است. ما مشکوک هستیم که یک دسته ابزار دیجیتال پشت فرمان پنهان شده است.

در حالی که فول،‌واگن تمام تلاش خود را می‌کند تا بینندگان ناآگاه را فریب دهد تا تصور کنند این مدل نسل کنونی است، نمای بیرونی سفید رنگ تشخیص بر،ب‌هایی را که تلاش می‌کنند طراحی تولید تیگوان را پنهان کنند، آسان‌تر از همیشه می‌کند. فول، واگن واحدهای روشنایی را در دو سر کراس اوور پنهان می کند، اما این همه فری،اری نیست. لهجه‌های ورودی C شکل، روکش پایین درب و ،وجی‌های اگزوز همه بر،ب‌ها هستند.

فول، واگن در حال آماده سازی نسل بعدی تیگوان است. عکاسان جاسوسی ما ماه‌هاست که آزمایش‌های آزمایشی کراس اوور اصلاح‌شده را ثبت می‌کنند و خودروساز تمام تلاش خود را برای پنهان ، استایل جدید انجام داده است. جدیدترین ع،‌های جاسوسی این مدل را به رنگ سفید نشان می‌دهد، که رمزگشایی از ظاهر آن را در زمان عرضه آسان‌تر می‌کند.

16 ع، ها

تعیین قطعی آن دشوار است، اما به نظر می رسد که تیگوان جدید بزرگتر از مدلی باشد که جایگزین آن شده است. به نظر نمی رسد فول، واگن فاصله بین دو محور را افزایش داده باشد، اما اورهنگ ها کمی بزرگتر به نظر می رسند. این کراس اوور همچنین نسبت به نسخه ،وجی جعبه‌ای کمتر به نظر می‌رسد و ظاهری واضح‌تر به دست می‌آورد.

ما انتظار نداریم که فول، واگن یک تیگوان برقی روانه بازار کند، زیرا این خودروساز قبلاً ID.4 را ارائه می دهد که در همان بخش خدمت می کند. با این حال، ما می د،م که این شرکت قصد دارد نسخه قدرتمندتری از تیگوان را برای ایالات متحده ارائه دهد، اما ممکن است یک مدل R کامل نباشد. پلاگین هیب، باید برد بیشتری نسبت به قبل داشته باشد، در حالی که VW موتورهای بنزینی و دیزلی را تمیزتر می کند.

فول، واگن ماه هاست که تیگوان را در این ظاهر آزمایش می کند، اما هیچ نشانه ای از زمان معرفی آن توسط شرکت وجود ندارد. انتظار داریم در نیمه دوم سال 2024 رونمایی شود و این کراس اوور به ،وان مدل 2024 وارد بازار شود. تیگوان جدید برای تولید آماده به نظر می رسد و به روز رس، نسل بعدی به مدل جان تازه ای می بخشد زیرا خودروساز تنها به ساخت خودروهای برقی تبدیل می شود.


منبع: https://www.motor1.com/news/626835/2024-volkswagen-tiguan-spied-white/ع، های جاسوسی جدید فول، واگن تیگوان 2024

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.