فولکس واگن تیگوان 2024 با کامویی هوشمندانه، نکات جعلی اگزوز

تصاویری از فضای داخلی در این مجموعه موجود نیست، اما نمونه اولیه متفاوتی در ماه سپتامبر توسط پاپاراتزی های خودرو با صفحه نمایش لمسی ID-sque شکار شد. سیستم اطلاعاتی-سرگرمی دیگر مانند مدل فعلی به‌خوبی در کنسول مرکزی ادغام نشده است، اما پوشش نقره‌ای آن این است که از بالای داشبورد مانند انگشت شست زخمی بیرون نمی‌آید. این یک مصالحه است که ما با آن موافقیم، به شرطی که به طرح نهایی نگاه کنیم.

بسته بندی ممکن است در نیمه دوم سال 2023 از بین برود.


منبع: https://www.motor1.com/news/625204/2024-vw-tiguan-spy-p،tos/

بر،ب‌هایی که روی چراغ‌های جلو و عقب می‌بینید در آنجا گذاشته شده‌اند تا این توهم را القا کنند که چیزی جز تیگوان در فروش امروزی نیست. علاوه بر این، نوارهای نقره‌ای جلوپنجره نیز مانند خطوط C شکل روی سپر جلو، همین کار را انجام می‌دهند. بیشتر از همان جعلی را می توان در امتداد پایین درها و همچنین روی سپر عقب یافت. به نظر می‌رسد فول،‌واگن می‌خواهد باور کنیم که در حال بررسی یک نسخه eHybrid از کراس اوور فعلی هستیم، به‌ویژه یک R-Line با اگزوز چهارگانه مصنوعی.

ع، جاسوسی فول، واگن تیگوان 2024
ع، جاسوسی داخلی فول، واگن تیگوان 2024

با داشتن چنین خط تولید گسترده، دائماً احساس می شود که فول، واگن قصد دارد خودرویی را در میانه چرخه ظاهر کند یا آن را به نسل بعدی منتقل کند. 2023 یک تیگوان جدید را آغاز می کند، اما در این بین، این کراس اوور جمع و جور در حال آزمایش در هوای سرد است تا مشکلات پیش از عرضه به بازار را برطرف کند. یک نمونه اولیه استتار شده هوشمندانه توسط جاسوسان ما در حال تلاش مشاهده شد (اما ش،ت خورده) شبیه مدل فعلی باشد.

23 ع، ها

علیرغم تغییرات قابل توجه طراحی در داخل و خارج، تیگوان 2024 باید از نظر زیرسازی ی،ان باشد. فول، واگن تمام تخم‌های خود را در سبد برقی قرار می‌دهد، به این م،ی که توسعه سخت‌افزار برای خودروهای دارای موتور احتراقی در حال کند شدن است. انتظار می رود کراس اوور جدید از تکامل پلت فرم MQB همراه با موتورهای بنزینی و دیزلی تمیزتر برای مطابقت با مقررات یورو 7 آینده استفاده کند.

ع، جاسوسی داخلی فول، واگن تیگوان 2024

ظاهر فریبنده را نادیده بگیرید و باید متوجه شوید که نمونه اولیه بزرگتر از تیگوان است که همه ما با آن آشنا هستیم. علاوه بر این، شکل جعبه ای تا حد زیادی از بین رفته و با ظاهری منحنی تر شبیه ID.4 کاملاً الکتریکی جایگزین شده است. هنوز خیلی زود است که بگوییم آیا فول،‌واگن مشتق دیگری از All،e را عرضه می‌کند یا این خودرو را تنها در یک اندازه می‌سازد. این خودروی آزمایشی دارای بدنه کامل تولیدی است که به ما می‌گوید مدل نسل سوم در حال نزدیک‌تر شدن است.

منطق به ما می‌گوید که فناوری هیب، ملایم در سراسر محدوده مورد استفاده قرار خواهد گرفت، و مهندسان فول،‌واگن احتمالا راهی برای افزایش برد الکتریکی مدل پلاگین هیب، پیدا کرده‌اند. یک تیگوان کاملاً الکتریکی با توجه به اینکه با ID.4 و یک مشتق بلند سواری که اخیراً اعلام شده از ID.3 در تضاد باشد، منطقی نیست. یک Tiguan قدرتمندتر به ایالات متحده وعده داده شده است، اما مشخص نیست که آیا این مدل R کامل خواهد بود یا خیر.

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.