فولکس واگن تیگوان 2024 در کوه های آلپ جاسوسی کرد و به روز رسانی ها را در دید آشکار پنهان کرد

در حالی که در ویدئوی جاسوسی بالا دیده نمی شود، یک نمونه اولیه قبل از اینکه کابین خود را پنهان کند، دستگیر شد. یک صفحه نمایش لمسی غیر یکپارچه روی داشبورد دیده می شد که باید یکی از بزرگترین تغییرات در فضای داخلی باشد.

با وجود تلاش برای پنهان ، تغییرات، فول،‌واگن نتوانست این واقعیت را پنهان کند که مدل نسل بعدی جعبه‌ای کمتر از قبل بود. به نظر می رسد که شکل ID.4 را انطباق داده است. تیگوان جدید بزرگتر از مدل قبلی نیز به نظر می رسید.

درست مانند نمونه ای که توسط جاسوسان ما روی برف گرفتار شده بود، تیگوان در اینجا از برگردان های هوشمندانه ای استفاده می کرد تا مدل جدید را شبیه مدل قبلی خود کند. بر،ب ها روی چراغ های جلو و عقب، نوارهای کرومی روی جلوپنجره و پایین درها و کروم C شکل روی سپر دیده می شد. حتی ،مت عقب دارای سر اگزوزهای چهارگانه مصنوعی است که در واقع – درست حدس زدید – فقط بر،ب بودند.

زیربنای مدل نسل سوم می تواند از تکامل پلت فرم MQB استفاده کند که از موتورهای بنزینی و دیزلی تمیزتر برای مطابقت با مقررات یورو 7 آینده استفاده می کند. یک نسخه هیب، ملایم در صورت ورود ما را شگفت زده نخواهد کرد، و همچنین یک مدل هیب، پلاگین که خط تولید برقی مارک آلم، را تقویت خواهد کرد.

45 ع، ها

فول، واگن تیگوان بعدی ممکن است در نیمه دوم سال 2023 برای مدل سال 2024 رونمایی شود.


منبع: https://www.motor1.com/news/626006/2024-volkswagen-tiguan-spy-video/

فول، واگن به زودی به تیگوان تغییرات اساسی خواهد داد. نمونه‌های اولیه تولید نسل سوم در حال حرکت مشاهده شده‌اند، و آ،ین نمونه در کوه‌های آلپ در حال تلاش برای مخفی ، به‌روزرس،‌های بصری در دید عموم است. CarSpyMedia.

ع، جاسوسی فول، واگن تیگوان 2024 در مورد فرمان، مدیرعامل فول، واگن تایید کرده است که عملکردهای حساس به لمس در تیگوان آینده وجود نخواهد داشت. همچنین می‌تو،د انتظار داشته باشید که فول،‌واگن در این مدل جدید، مشکلات مربوط به اطلاعات سرگرمی – چه سخت‌افزاری و چه نرم‌افزاری را برطرف کند.

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.