فولکس واگن می‌گوید برندهای اصلی آن حتی شبیه‌تر خواهند بود


خودروهای برقی به خودروسازان این امکان را می دهند که راه های جدیدی برای تولید آنها بیابند. فرآیندهای تولید جدید و سخت افزار ساده تر می تواند منجر به صرفه جویی زیادی برای خودروسازان شود. برای گروه فول، واگن، این بدان م،است که محصولات اصلی آن همچنان کاملاً متفاوت به نظر می رسند، اما در آینده قطعات بیشتری را به اشتراک خواهند گذاشت.

در مصاحبه با اخبار خودرو اروپامدیر عامل فول، واگن، توماس شافر، که بر برندهای حجمی گروه فول، واگن نیز نظارت دارد، به این نشریه گفت که این گروه بر تمایز طراحی هر برند تمرکز خواهد کرد و به خودروساز اجازه می دهد پیچیدگی موتور و تریم را در برندهای اصلی گروه فول، واگن – فول، واگن، اشکودا و سئات کاهش دهد. . طبق این نشریه، 80 درصد از تحویل‌های گروه فول،‌واگن شامل مدل‌های حجمی آن است و شفر گفت که این شرکت امیدوار است بازدهی 20 درصدی افزایش یابد.

فول، واگن ID.5 و ID.5 GTX 2022

51 ع، ها

گروه فول، واگن امیدوار است که برندهای اصلی و حجمی آن بتوانند کارخانه ها، قطعات و موارد دیگر را به اشتراک بگذارند و روند توسعه و تولید را مقرون به صرفه تر کنند. پلتفرم MEB فول،‌واگن با معماری زیربنای مدل‌های فول،‌واگن، آئودی و اشکودا، چنین نمونه‌ای است. شفر نیز گفت ANE که گروه فول، واگن باید رقابتی تر می شد و این شرکت به دنبال افزودن کراس اوورها و شاسی بلندهای بیشتری به خط تولید برندهای خود برای رسیدن به این هدف است.

گروه فول، واگن در حال حاضر با Project Trinity، یک معماری جدید EV که پایه و اساس نسل بعدی خودروهای برقی این خودروساز را ایجاد می کند، برای این آینده آماده می شود. خودروی جدید بر روی پلت فرم جدید سیستم های مقیاس پذیر گروه سوار خواهد شد و ظاهراً نشانه های طراحی را از یک کراس اوور، سدان و هاچ قرض گرفته است که احتمالاً شبیه Toyota Crown جدید است که جایی بین یک سدان و یک کراس اوور قرار دارد.

از آنجایی که خودروهای برقی با بسته باتری، موتور الکتریکی، صفحه نمایش راننده و نرم‌افزار عادی شده‌اند، خودروسازان به طور فزاینده‌ای به دنبال طراحی هستند تا محصولات خود را متمایز کنند. خودروهای برقی تغییر قابل توجهی در صنعت ایجاد می‌کنند و پیچیدگی‌های فرآیند تولید را کاهش می‌دهند و خطوط انتقال نیرو را ساده‌تر می‌کنند. این مفهوم جدیدی نیست که برندها زیر یک چتر قطعات را به اشتراک بگذارند، اما انتقال به خودروهای برقی، خودروسازان را به برخی از امکانات جدید باز می کند.


منبع: https://www.motor1.com/news/599512/volkswagen-mainstream-،nds-more-alike/

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.