فولکس واگن پولو آینده نامشخصی دارد زیرا یورو 7 خودروهای کوچک ICE را بسیار گران می کند

“در حال حاضر، ما مهندس، داریم که م،ی آن را ارزیابی می کنند. اما اگر این درست باشد [the expected impact of EU7 on the price of cars]مطمئناً دیگر سرمایه گذاری نخواهیم کرد و فقط برنامه برق رس، را در سریع ترین زمان ممکن حفظ خواهیم کرد.”

  فیس لیفت فول، واگن پولو GTI 2021

16 ع، ها

Stellantis تا پایان این دهه فقط با خودروهای برقی در اروپا عرضه خواهد شد، به این م،ا که مدل‌های پیشرانه معمولی مانند پژو 208، اوپل کورسا و سیتروئن C3 تا سال 2030 یا حتی زودتر از آن متوقف خواهند شد.


منبع: https://www.motor1.com/news/622442/vw-polo-uncertain-future-euro7/

خودروسازان به ما هشدار داده اند که مقررات سختگیرانه آلایندگی می تواند نابودی خودروهای کوچک مجهز به موتورهای احتراقی را تسریع کند. استاندارد یورو 7 دارای تاریخ شروع پیشنهادی 1 ژوئیه 2025 است. طبق برآورد کمیسیون اروپا، قیمت درخواستی یک خودروی جدید را 90 یورو به 150 یورو افزایش می دهد. این پیشنهاد تجدید نظر شده کاهش قابل توجهی از هزینه ها را کاهش می دهد زیرا پیشنهاد اولیه افزایش قیمت 304 یورو را برآورد می کرد.

فورد با اعلامیه ای که اخیراً در مورد توقف تولید فیستا در سال 2023 اعلام کرد، آغاز پایان خودروهای کوچک بنزینی قبلاً نشان داده شده است. این ضربه بزرگی برای طرفداران آبی بیضی بود زیرا مدل سگمنت B تقریباً برای مدت طول، وجود داشته است. 50 سال و چندین نسل. فول، واگن پولو تقریباً هم سن و سال فیستا است و هر دو با چندین نسخه هاتچ به علاقه مندان پاسخ داده اند.

رئیس این شرکت گفت که علاوه بر افزودن یک سیستم هیب، ملایم اتوموبیل در نمایشگاه خودروی لس آنجلس 2022، خودروسازان همچنین باید قو،ن ایمنی سخت‌گیرانه‌تری را رعایت کنند که مست،م نصب فناوری قیمتی است. او ادامه داد که مهندسان به چند هفته زمان نیاز دارند تا دریابند که آیا ارزش سرمایه گذاری روی خودروهای کوچک با موتور ICE را دارد یا خیر.

150 یورو یا حتی 304 یورو نمی تواند چنین معامله شکنی باشد، اما مدیرعامل فول، واگن توماس شافر هشدار می دهد که واقعیت کاملاً متفاوت است. او بر این باور است که چیزی مانند یک هاچ ، ساب کامپکت بین 3000 تا 5000 یورو گران تر خواهد بود که این امر با غیرقابل ،ید بودن آن برای مردمی که در این بخش ،ید می کنند، عملاً خودرو را از بین می برد.

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.