فولکس واگن گلف فیس لیفت اسپید 2024 در حال نمایش چراغ های جلوی جدید

با کمال تعجب، فول،‌واگن به خود زحمت نداده است که چراغ‌های جلوی جدید را که به نظر باریک‌تر از قبل هستند، پنهان کند. گلف فعلی با چراغ‌های LED استاندارد و ماتریسی ارائه می‌شود و این مدل‌های جدید احتمالاً تنظیمات کاملاً تطبیقی ​​دارند. آنها بر روی یک نمونه اولیه از eHybrid، یک نسخه هیب، پلاگین که در زیر هات هاچ برقی GTE قرار دارد، نصب شده اند. کاملاً واضح است که سپر جلو با قضاوت بر روی نوارهای عمودی ورودی پایینی و ناحیه ای که آن را احاطه کرده است، دوباره طراحی شده است.

یک “تهاجمی کیفی” نیز برای محصولات گروه فول، واگن در نظر گرفته شده است، اما باید منتظر بم،م و ببینیم که آیا این امر در مورد مدل های فیس لیفت یا فقط خودروهای نسل بعدی اعمال خواهد شد. همچنین تایید شده است که در سال 2024، برادر چک گلف، جادارتر Skoda Octavia خواهد بود. به‌روزرس،‌های مربوط به SEAT/Cupra Leon و آئودی A3 Sportback/Sedan که از نظر مک،کی مرتبط هستند، احتمالاً خیلی عقب نیستند.

با حرکت در پشت، بر،ب هایی روی چراغ های عقب اعمال می شود تا گرافیک LED جدید را پنهان کند. به نظر می رسد چراغ عقب همان شکل قبلی را دارد، در حالی که آن اگزوزهای تقلبی وحشتناک هنوز هم وجود دارند. با توجه به اینکه این فقط یک به‌روزرس، در اواسط چرخه است، مشخصات جانبی تقریباً بدون تغییر است، و با PHEV بودن آن، یک درگاه شارژ در گلگیر جلویی در سمت راننده وجود دارد.

ع، جاسوسی فیس لیفت فول، واگن گلف 2024

تصاویری از فضای داخلی در این مجموعه جدید موجود نیست، اما تصاویر جاسوسی قبلی موجود است (پیوست زیر) فاش کرده اند که گلف 2024 یک صفحه نمایش لمسی عظیم خواهد داشت که بزرگتر از صفحه نمایش 12 اینچی شما در ID.3 فیس لیفت شده به نظر می رسد. فول،‌واگن قول داده است که از شر دکمه‌های لمسی خازنی روی فرمان خلاص شود و به کنترل‌های معمولی بازگردد. ما می تو،م آنها را در اینجا نیز ببینیم.

فول، واگن گلف فیس لیفت (2023) قاطر با فضای داخلی

مدیرعامل فول، واگن، توماس شافر، در ابتدای سال اعلام کرد که گلف قرار است در مقطعی در سال 2024 فیس لیفت شود. این ممکن است آ،ین به روز رس، برای هاچ ، کامپکت مجهز به ICE باشد، زیرا رهبر این شرکت پیش از این گفته است که نهمین نسخه است. نسل به یک EV تبدیل می شود. اگرچه این اولین بار نیست که گلف 8.5 را در طول آزمایش می بینیم، اما این دیگر یک قاطر نیست زیرا قطعات تولید نهایی را دارد.

لازم به ذکر است که روزهایی که نمودارهای فروش برتر گلف در اروپا به پایان رسیده است. هاچ فول،‌واگن در سال گذشته پس از پژو 208، داچیا ساندرو، تی‌روک و فیات/آبارث 500 در رتبه‌بندی پنجم قرار داشت.


منبع: https://www.motor1.com/news/670242/2024-vw-golf-spy-p،tos/فول، واگن گلف فیس لیفت (2023) قاطر با فضای داخلی

14 ع، ها

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.