فولکس واگن گلف 8 GTI زرهی

منشاید ارائه یک هاچ ، ضد گلوله VW Golf GTI عجیب به نظر برسد، اما Armormax اصرار دارد که تقاضا برای چنین خودرویی به طرز شگفت انگیزی با،ت. این شرکت با زره پوش گلف ها آشنا است و ناوگان کاملی از آنها را در سال 2018 تج، کرده است. با استفاده از س، ترین زره مصنوعی موجود، این تبدیل کمتر از 180 کیلوگرم یا 400 پوند به خودروی کوچکی مانند گلف اضافه می کند که حداقل بر مصرف سوخت و مصرف سوخت تأثیر می گذارد. کارایی.

Armormax کار خود را با جایگزینی تمام شیشه های استاندارد با شیشه های بالستیک Optima آغاز می کند که هیچ تفاوتی با بیرون ندارد. همه درها، پانل درها، ستون ها، صندلی های عقب و دریچه با زره مصنوعی س، وزن تقویت شده اند. همان حفاظت بالستیک روی سقف و سانروف اعمال می شود که درست مانند جلو پنجره ها عملیاتی می شود. در نهایت، یک سیستم این،ام PTT بسته را تکمیل می کند و ایمن ترین هاچ ، عملکرد را در جاده ایجاد می کند.

Armormax، یک شرکت آفریقای ج،ی متخصص در زره پوش خودروهای لو،، به تازگی از جدیدترین پروژه خود، VW Golf 8 GTI رونمایی کرده است. گلف مشابه مدل جگوار I-Pace خود تا سطح بالستیک B4 زره پوش است که به گفته این شرکت در برابر تفنگ های دستی و ساچمه ای استاندارد محافظت می کند.

به گفته مایکل بروم، مدیر بازاریابی Armormax، “B4 Golf یک پروژه جسورانه در سال 2018 بود، اما با علاقه زیادی روبرو شد و چندین سفارش دریافت شد. هرگز این سوال وجود نداشت که ما اولین بسته زرهی جهان را برای جدید توسعه دهیم. مدل، دانستن اینکه تقاضای زیادی وجود خواهد داشت.” بروم می گوید که این برنامه در بخش امنیتی خصوصی محبوب است که از گلف به ،وان یک وسیله تعقیب و گریز، واکنش سریع و اصلی است،اج استفاده می کند.

علاوه بر گلف، آرمورم، بسته‌های زرهی را برای تقریباً 30 برند مختلف کوپه، سدان، ون و SUV تولید می‌کند، از جمله آنهایی که توسط آئودی، کادیلاک، مرسدس بنز، جیپ، لندرور و پورشه تولید می‌شوند. اخیراً وارد بازی زره ​​پوش خودروهای الکتریکی شده است و وسایل نقلیه ساخته شده توسط تسلا و ریویان را تبدیل می کند. این شرکت یکی از شرکت‌هایی است که در بازار جه، خودروهای زرهی تخصص دارد و خودروهای مورد استفاده شهروندان خصوصی، شرکت‌های امنیتی و سایر سازمان‌های غیر،تی را اصلاح می‌کند.


منبع: https://www.motor1.com/news/631424/armored-vw-golf-8-gti/

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.