فولکس واگن ID.3 تیزر ویدیویی فیس لیفت برجسته چراغ های جلوی جدید

ما هنوز هیچ جزئیاتی در مورد تغییر سیستم انتقال قدرت یا باتری برای ID.3 به روز شده نداریم. این به‌روزرس،‌های اواسط چرخه معمولاً زم، است که خودروسازان این تجدیدنظرها را معرفی می‌کنند.

ع، های جاسوسی به ما نشان می دهد که ،اصر شکل دهنده لانه زنبوری در فاسیای پایینی از بین رفته اند. اکنون پرده های هوای عمودی در لبه های بیرونی قرار دارند.

در داخل، ID.3 یک صفحه نمایش 12 اینچی لمسی دارد. فول،‌واگن همچنین قصد دارد کیفیت مواد داخلی را بهبود بخشد. یک کنسول وسط بازطراحی شده فضایی برای دو جا لیو، خواهد داشت. یک محفظه قابل جابجایی در کف ،مت بار، عملی بودن بارگیری وسایل را در آنجا افزایش می دهد.

لامپ ها شکل نوکتری نسبت به لامپ های ID.3 فعلی دارند. این ویدئو نشان می‌دهد که چراغ‌های جلو دارای نقاط مختلف روشنایی کوچکتر در بدنه هستند. یک نوار LED از بیرون کشیده شده و به مرکز دماغه کشیده شده است و لوگوی فول،‌واگن از اتصال دو بخش جلوگیری می‌کند.

ع، جاسوسی فیس لیفت فول، واگن ID.3 2023

فول،‌واگن در حال سرمایه‌گذاری حدود 487 میلیون دلار (460 میلیون یورو) برای ارتقاء کارخانه ولفسبورگ است، و برخی از این پیشرفت‌ها به‌طور خاص برای ساخت ID.3 به‌روز شده در آنجا است. این خودروساز همچنین قصد دارد یک خودروی شاسی بلند برقی سوار بر پلتفرم MEB+ را معرفی کند.


منبع: https://www.motor1.com/news/654076/vw-id3-facelift-teaser-video/

فول، واگن ID.3 به روز شده را از دسامبر 2022 معرفی کرده است. رونمایی از این مدل در 1 مارس 2023 است و به خودروساز زمان کمی می دهد تا پیش از نمایش خودرو کمی بیشتر پیش نمایش کند. جدیدترین ظاهر یک نگاه اجمالی فوق العاده به چراغ های جلو ارائه می دهد.

پس از راه اندازی ID.3 به روز شده، فول، واگن ظاهرا یک نسخه GTX با عملکرد بالا را معرفی خواهد کرد. مشخصات دقیق پیشرانه هنوز به طور رسمی در دسترس نیست. یک شایعه حاکی از آن است که این مدل دارای دو موتور الکتریکی خواهد بود، ارائه تمام چرخ محرک این تنظیم در ID.4 و ID.5 299 ، بخار (223 کیلووات) و 339 پوند فوت (460 نیوتن متر) را ارائه می دهد.

یک تیزر قبلی دم ID.3 به روز شده را نشان می داد. مانند جلو، لامپ ها طراحی به روز شده ای دریافت می کنند.

13 ع، ها

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.