فیس لیفت آئودی Q7 2024 بر اساس اولین عکس های جاسوسی ارائه شد

ع، جاسوسی فیس لیفت دوم آئودی Q7

خب این خیلی طول نکشید تنها چند روز پس از اینکه آئودی در حال آزمایش نمونه اولیه Q7 به روز شده دستگیر شد، این شاسی بلند شیک اکنون به صورت حدس و گمان ارائه شده است. تمرین طراحی دیجیتال مجاور از دوچرخه تلاش می کند تا استتار را کنده و نشان دهد که چگونه لو،وبارج تجدید نظر خواهد شد. به خاطر داشته باشید که این دومین فیس لیفت این مدل خواهد بود، پس از تجدید نظرهای مهمی که در سال 2019 معرفی شد. این بار، تغییرات کمتر قابل توجهی خواهند بود.

رندر فیس لیفت آئودی Q7 2024

این باید به‌روزرس، نهایی Q7 مجهز به موتورهای احتراقی باشد. آئودی اعلام کرده است که از سال 2026 فقط خودروهای کاملاً الکتریکی را روانه بازار می کند. منطق به ما می گوید که این SUV لو، اصلاح شده قبل از پایان سال جاری با پیشرانه های بنزینی، دیزلی و هیب، پلاگین معرفی خواهد شد و تا اواسط سال جاری در فروش باقی خواهد ماند. دهه. با هدف این برند لو، آلم، برای کنار گذاشتن فروش خودروهای مجهز به موتور ICE تا سال 2033، این خودرو در نهایت جای خود را به یک خودروی برقی خواهد داد.

همانطور که در تصاویر جاسوسی مشاهده می شود، Q7 2024 دارای گرافیک LED جدید برای چراغ های جلو و عقب است. تیم طراحی از Ingolstadt همچنین جلوپنجره و ورودی های هوای سپر جلو را اصلاح کرده اند. اگرچه نمونه اولیه روی سپر عقب و درب عقب پنهان شده بود، هر گونه تغییر احتمالی باید جزئی باشد. برخلاف رقیب قدیمی BMW، آئودی هیچ ریسکی با طراحی های خود نمی پذیرد، به همین دلیل است که انتظار داریم دومین فیس لیفت آن را ایمن کند.

آئودی در طول سال‌ها موتورهای بسیار جالبی را برای Q7 ارائه کرد که موتور V12 TDI از همه آنها دل،اش‌تر بود. هیولای 6 لیتری توئین توربوی موجود در نسل اول این مدل در سال 2006 دارای گشتاور خیره کننده 1000 نیوتن متری (738 پوند فوت) بود. اکنون منسوخ شده است

12 ع، ها

این فیس لیفت آینده باید حتی موتورهای احتراقی تمیزتری را به ارمغان بیاورد و اگر PHEV برد الکتریکی بیشتری داشته باشد، تعجب نخواهیم کرد.


منبع: https://www.motor1.com/news/651118/2024-audi-q7-facelift-rendering/

Q7 همیشه با موتورهای زیادی عرضه شده است و مدل فعلی نیز از این قاعده مستثنی نیست. بسته به بازار، می توان آن را با هر چیزی از یک آسیاب بنزینی کوچک چهار سیلندر گرفته تا یک موتور V8 قوی برای SQ7 داشت. دومی به طور موقت با موتور V8 دیزلی در اروپا عرضه شد، در حالی که پیشرانه های هیب، پلاگین نیز در ،یب قرار دارند.

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.