فیس لیفت آئودی Q7 2024 تقریباً تمام استتارها را در عکس های جاسوسی جدید حذف کرد

با نگاهی بیشتر به مسیر، آئودی برنامه های بزرگ تری برای خط تولید خود دارد و منظور ما برقی سازی است. Q7 فعلی احتمالاً آ،ین مدل با گزینه‌های موتور احتراقی خواهد بود، اما تا زم، که جایگزین برقی آن وارد شود، یک به‌روزرس، دوم باید در میان یک بخش بسیار رقابتی، شاسی‌بلند جذاب را در ذهن ،یداران نگه دارد. انتظار می رود اولین نمایش در نیمه دوم سال 2023 باشد.

با حرکت به سمت عقب، هیچ تغییری در بدنه Q7 بین قوس چرخ ها مشاهده نمی شود. چراغ‌های عقب به شکلی شبیه به چراغ‌های جلو مبدل شده‌اند – شکل واقعی شبیه به مدل فعلی است، اما ،اصر داخل به‌روزرس، خواهند شد. تغییرات جزئی تریم به ،مت پایین فاسیا در پشت می رسد.

تا آنجا که ما می تو،م بگوییم، این برای این دور از به روز رس، ها است. ما نه چیزی در مورد تغییراتی در فضای داخلی دیده‌ایم و نه شنیده‌ایم، که مطمئناً در شکل فعلی‌اش زیباست اما در مقایسه با رقبای لو، خود ظاهری کمی قدیمی دارد. صفحه نمایش های بزرگ و کابین های شیشه ای استانداردهای این بخش هستند، دو موردی که Q7 فعلی فاقد آن است. ما انتظار هیچ تغییری در پیشرانه نیز نداریم، که شامل انتخابی از موتورهای توربوشارژر در 2 لیتری چهار سیلندر یا 3.0 لیتری V6 برای ،یداران آمریکایی است.


منبع: https://www.motor1.com/news/654907/2024-audi-q7-facelift-drops-camo-spy-p،tos/12 ع، ها

این بدان م،ا نیست که Q7 جدید معرفی شده است. این خودروی آزمایشی همچنان از نوارهای سیاه و پوشش های هوشمندانه در ،مت های کلیدی جلو استفاده می کند و جزئیات طراحی اجزای خاص را پنهان می کند. روی فاسیا بزرگ‌نمایی کنید و می‌تو،م طرح کلی دریچه‌های گوشه‌ای کوچک‌تر را ببینیم که دوباره طراحی شده‌اند تا بیشتر شکل مثلثی داشته باشند. به این ترتیب، فاسیای پایینی برای ظاهری تمیزتر، مقداری برش را از بین می برد. جلوپنجره کمی پهن تر به نظر می رسد، اما پوشش های مشکی روی لبه های چراغ جلو چیز جدیدی را پنهان نمی کنند. ما معتقدیم که شکل چراغ‌ها با تغییر به اجزای داخلی ثابت باقی می‌ماند.

این روزها، به ندرت دیده می شود که خودرویی در چرخه عمر نسل خود دو به روز رس، متوسط ​​دریافت کند. این به ویژه در دنیای SUV که با سرعت بسیار بالایی حرکت می کند صادق است. با این حال، این دقیقاً همان چیزی است که در اینجا با آئودی Q7 2024 داریم که در حالی که پوشش استتاری آن کاملاً برداشته شده است، توسط دوربین ثبت شده است.

ع، جاسوسی نمای عقب آئودی Q7 2024

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.