فیس لیفت رنو کپچر با قسمت جلویی الهام گرفته از Clio ارائه شده است

بازسازی رنو کپچر (2023)، رندر موتور1.com

ما قبلاً نمونه‌های اولیه Captur را در موارد متعددی جاسوسی کرده‌ایم و می‌د،م که بیشتر تغییرات بصری در جلو متمرکز خواهند شد. هنرمندان ما بهترین ها را از Clio اصلاح شده گرفتند و آن را با نسبت های Captur کمی بزرگتر تطبیق دادند. تفاوت‌های کوچکی بین این دو وجود دارد، از جمله شکل چراغ‌های جلو و قالب‌گیری در ،مت بالایی جلوپنجره رادیاتور.

با توجه به اینکه Clio به روز شده و E،e احیا شده در حال حاضر رونمایی شده اند، احتمالاً زمان زیادی طول نخواهد کشید تا Captur فیس لیفت شده نیز اولین خود را دریافت کند. ما گمان می کنیم که تابستان امسال آن را به شکل رسمی ببینیم.


منبع: https://www.motor1.com/news/664660/renault-captur-facelift-rendered/

درست در اوایل این ماه، رنو از کلیو فیس لیفت شده رونمایی کرد که نمای جلویی کاملاً بازطراحی شده را برای هاچ ، کوچک به ارمغان آورد. Captur نزدیک به هم قرار است به زودی با ترفندهای بصری الهام گرفته از برادر هچ خود به روز شود. رندرهای انحصاری جدید ما پیش‌نمایش می‌کنند که نسخه نهایی فیس لیفت کپچر چگونه می‌تواند باشد.

Captur در حال حاضر با موتورهای برقی، از جمله پیشرانه های هیب، ملایم و پلاگین هیب، ارائه می شود. ما شک داریم که یک نسخه الکتریکی وجود داشته باشد زیرا رنو در حال حاضر روی سایر محصولات جدید با باتری کار می کند که به زودی عرضه می شوند. گزینه دیزلی می تواند با مدل فیس لیفت شده برای برخی بازارها همراه شود.

4 ع، ها

ما نمی تو،م چیز زیادی در مورد ،مت عقب بگوییم زیرا تمام نمونه های اولیه جاسوسی دارای ،مت های پشتی استتار شده بودند. با این حال، اگر کلیو مورد استفاده قرار گیرد، حداقل می تو،م منتظر چراغ های عقب جدید با طراحی واضح تر و گرافیک داخلی جدید باشیم. چند لمس طراحی کوچکتر دیگر نیز امکان پذیر است.

سال گذشته، رنو 135284 نمونه از کپچر را در اروپا تحویل داد که نشان دهنده سومین سال متوالی کاهش فروش است. بهترین سال این کراس اوور تا کنون سال 2019 بود که مدل نسل دوم در قاره کهن عرضه شد و 222540 خودرو به مشتریان این منطقه تحویل داده شد. روسیه همواره بازار قدرتمندی برای کپچر بوده است، اما رنو دیگر در این کشور تجارت نمی کند و فروش بالقوه 20000 تا 30000 خودرو را از دست می دهد.

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.