فیس لیفت مرسدس بنز EQB 2024 اولین عکس جاسوسی را با نمونه اولیه GLB به نمایش گذاشت

با نگاهی دقیق به EQB نقره ای در برف، چراغ های جلوی ی،، را در مقایسه با مدل فعلی مشاهده می کنیم. ما همچنین مطلقاً هیچ خط بدنه را در روکش کامو نمی بینیم، که نشان می دهد می تواند طراحی کاملاً صاف و مشابه EQS را داشته باشد. استثنا ستاره مرسدس در وسط است که در این خودروی آزمایشی با رنگ مشکی پوشانده شده است. از قضا لوگوی مرسدس بنز روی کاپوت اصلاً پنهان نیست.

ع، جاسوسی نمای عقب مرسدس بنز EQB 2024

در مورد آن، چهره GLB کمی متفاوت از همتای الکتریکی خود خواهد بود، همانطور که اکنون است. در میان چیزهای دیگر، جلوپنجره به روز شده یک واحد فلاش نیست که با چراغ های جلو ،یب شود. ما انتظار داریم که اندازه ثابت باقی بماند و لبه‌ها با لمس گرد شوند. جزئیات طراحی در ،مت پایینی می‌تواند دریچه‌های گوشه‌ای گرد را با یک دهانه نازک، مشابه دیگر مدل‌های اخیر مرسدس بنز، متصل کند. اجزای داخلی چراغ های جلو ممکن است تغییر کنند، اما ما معتقدیم که شکل ی،ان باقی خواهد ماند. مشاهده چراغ های بدون تغییر روی EQB این نظریه را تایید می کند.

این ممکن است برای برخی سوالات ایجاد کند، زیرا EQB در نیمه دوم سال 2021 به ،وان یک مدل 2022 معرفی شد. اولین بررسی درایو ما از EV حتی یک سال هم نمی گذرد، و با این حال ما با یک EQB نقره ای روبرو هستیم که در جلو و عقب آن را پوشانده است. در این مورد، به‌روزرس، اولیه احتمالاً به دلیل همان طراحی کلی است که قبلاً ذکر کردیم. GLB-Cl، کمی قدیمی‌تر است و قرار است در اواسط چرخه به‌روزرس، شود. به طور پیش فرض، این بدان م،است که تغییرات در EQB در حال آمدن است.

ع، جاسوسی مرسدس بنز ک، GLB 2024 نمای جلو

12 ع، ها

در حالی که EQB در سال 2021 معرفی شد، ک، GLB چند سال قدیمی تر است. این امکان وجود دارد که مدل‌های فیس لیفت شده برنامه‌های مختلفی برای اولین بار داشته باشند، اما حداقل باید تا پایان سال شاهد GLB ک، جدید باشیم. اگر EQB در همان زمان عرضه نشد، انتظار داشته باشید که چند ماه بعد آن را دنبال کنید.


منبع: https://www.motor1.com/news/654332/2024-mercedes-benz-eqb-facelift-spy-p،to/ع، جاسوسی مرسدس بنز EQB مدل 2024 جلو ع، جاسوسی نمای عقب مرسدس بنز EQB 2024

این دو نمونه اولیه مرسدس بنز فیس لیفت شده در نقاط مختلف جهان در حال آزمایش هستند، اما طراحی کلی ی،، دارند. با این حال، آنها ی،ان نیستند. یکی از آنها ک، GLB است که یک موتور احتراق داخلی را بسته بندی می کند. دیگری – که برای اولین بار در اینجا دیده می شود – یک EQB الکتریکی است.

در پشت، همان سطح استتار به کار رفته در GLB را می بینیم. این فقط یک نوار نازک است که چراغ های عقب و بخش مرکزی درب آسانسور را می پوشاند. این تغییرات جزئی را در طراحی چراغ عقب پنهان می کند که ما معتقدیم تغییراتی را در GLB نیز نشان می دهد.

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.