فیس لیفت هیوندای النترا با فاسیای پررنگ به سبک Staria

زیر کاپوت، مدل پایه دارای یک موتور 2.0 لیتری تنفس طبیعی است، در حالی که مدل برقی دارای موتور 1.6 لیتری است. یک واحد توربوشارژر، نسخه رده بالای N را برای حدا،ر قدرت 286 ، بخار تامین می کند. شما می تو،د آن را با گیر،س شش سرعته دستی یا اتوماتیک دوکلاچه اختیاری داشته باشید.

این رندر ،مت عقب تغییر اساسی در طراحی را پیشنهاد نمی کند. با این حال، طراحان حداقل به النترای تازه‌سازی شده، گرافیک داخلی چراغ‌های عقب و تغییرات جزئی در ،مت پایین سپر داده‌اند. اینها همه تغییرات قابل مشاهده در حال حاضر هستند، اگرچه تا زم، که خودروی تولیدی نهایی تکمیل شود، ممکن است چیزهای زیادی تغییر کند.

این دو رندر توسط دوستان و همکاران ما ارائه شده است Kolesa.ru که تصمیم گرفت مدل بازسازی شده را با فاسیای جلویی جسورانه تصور کند. نکته برجسته در طراحی مجدد، مش، بزرگ رادیاتور الهام گرفته از Staria خواهد بود که از یک طرف به سمت دیگر در جلو پوشانده شده است. در بالای آن، یک نوار LED وجود دارد، مشابه آنچه که Kona جدید چند روز پیش نشان داد. چراغ های جلو از لحاظ بصری با جلوپنجره ادغام شده اند و در مقایسه با مدل فعلی شکل و اندازه جدیدی دارند.

این هنوز یک پیش‌نمایش بسیار اولیه از ظاهر النترا به‌روزرس، شده است، اما با دیدن اینکه چگونه Grandeur جدید یک نمای جلوی جسورانه با الهام از Staria دریافت کرد، منطقی به نظر می‌رسد که هیوندای از زبان طراحی مشابهی برای سدان‌های فیس لیفت یا جدید آینده خود پیروی می‌کند. هیوندای سوناتا اصلاح شده نیز می تواند از دستور طراحی مشابه پیروی کند.


منبع: https://www.motor1.com/news/628543/hyundai-elantra-facelift-rendered/

اولین ع، های جاسوسی که نسخه به روز شده نسل هفتم هیوندای النترا را نشان می دهد در حال حاضر در فضای مجازی دست به دست می شود. این سدان به شکل فعلی خود بیش از دو سال پیش رونمایی شد و خودروساز کره ج،ی به آرامی برای عرضه نسخه اصلاح شده آن آماده می شود. این اتفاق تا اوا، سال 2023 یا حتی سال 2024 رخ نخواهد داد، اما این بدان م،ا نیست که ما نمی تو،م پیش نمایش اولیه ای از النترای فیس لیفت شده ارائه دهیم.

برای مدل سال 2023 در ایالات متحده، الانترا قیمت پایه 20500 دلار دارد، در حالی که مدل هیب، از 24200 دلار شروع می شود. همچنین عملکرد Elantra N نیز وجود دارد که حداقل با قیمت 32650 دلار در دسترس است.

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.