فیس لیفت پژو 2008 2024 پس از اولین عکس های جاسوسی ارائه شد

تغییرات بزرگی برای کراس اوور کوچک پژو 2008 در نظر گرفته شده است. قرار است اوا، سال جاری فیس لیفت میان چرخه را دریافت کند که ظاهری تازه و پیشرانه های الکتریکی جدید را در زیر کاپوت به ارمغان می آورد. همین چند روز پیش، اولین ع، های جاسوسی را با مدل بازسازی شده به اشتراک گذاشتیم و در حال حاضر رندرهای غیر رسمی برای پیش نمایش تغییرات طراحی وجود دارد.

دوستان ما در Kolesa.ru نقاشی های دیجیتالی از پژو 2008 2024 در تریم GT-Line انجام داده است که درجه برتر برای این کراس اوور است. همانطور که در تصاویر زیر می بینید، بزرگترین تغییرات در مقایسه با مدل پیش از فیس لیفت در ،مت جلویی است که انتظار می رود 2008 دارای یک جلوپنجره رادیاتور جدید با الهام از هاچک و واگن 308 و همچنین فست ، 408 باشد. لوگوی جدید این برند در موقعیت مرکزی قرار می گیرد و در زیر آن جلوپنجره جدید طراحی سپر اصلاح شده با ورودی های هوای مصنوعی در گوشه ها قرار دارد.

این شرکت فرانسوی قبلاً تأیید کرده بود که فیس لیفت 2008 موتورهای هیب، ملایم جدیدی دریافت خواهد کرد. این آسیاب های جدید PureTech دارای دو مرحله قدرت (100 و 130 ، بخار) خواهند بود و هر دو به یک جعبه دنده شش سرعته دوکلاچه اتوماتیک متصل خواهند شد. گیر،س دارای یک موتور الکتریکی 21 کیلوواتی برای گشتاور بسیار پایین و تا 15 درصد راندمان سوخت بهتر است.

تا آنجا که به e-2008 کاملا الکتریکی مربوط می شود، ممکن است پیشرفت های سالمی نیز در راه باشد. اخیراً، پژو یک موتور الکتریکی جدید با قدرت 156 ، بخار و بسته باتری بزرگ‌تر برای برد 250 مایلی (400 کیلومتری) با یک بار شارژ، به e-208 نزدیک کرد. ما انتظار داریم این کراس اوور الکتریکی در اوا، سال جاری میلادی به همان ارتقای سخت افزاری دست یابد.


منبع: https://www.motor1.com/news/650673/2024-peugeot-2008-rendering/

تغییرات حداقلی در چراغ‌های جلو نیز امکان‌پذیر است، اما نمونه اولیه‌ای که در اوایل این هفته مشاهده کردیم، به‌جای خوشه‌های تمام LED اختیاری، از چراغ‌های هالوژن استاندارد برخوردار بود. در پشت، این رندرهای جدید چراغ‌های عقب کمی تغییر شکل داده شده با گرافیک داخلی جدید به‌علاوه لوگوی جدید پژو را پیشنهاد می‌کنند. به نظر می رسد سپر عقب نیز دارای تغییرات کوچکی است.

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.