فیس لیفت VW Touareg 2024 با دقت بر اساس تیزر ارائه شده است

جایگزین مقرون به صرفه تر برای آئودی Q7، مجموعه موتورهای گسترده با موتورهای V6 بنزینی و دیزلی و چند مدل هیب، پلاگین که بسته باتری لیتیوم یونی 14.3 کیلووات ساعتی را به اشتراک می گذارند، حفظ خواهد کرد. قوی ترین PHEV بار دیگر برای Touareg R با قدرت قابل توجه 456 ، بخار و 516 پوند فوت (700 نیوتن متر) گشتاور در نظر گرفته می شود.

Touareg که به طور انحصاری با سیستم چهار چرخ متحرک و گیر،س هشت سرعته اتوماتیک فروخته می شود، یک میوه ممنوعه در ایالات متحده باقی خواهد ماند. جدا از پیش نمایش بیرونی، فول، واگن کابین آشنا را نیز نشان داده است که صفحه نمایش لمسی 15 اینچی اختیاری در آن نصب خواهد شد. داخل کابین تغییرات محتاطانه‌ای را برای افزایش کیفیت به لطف مواد نرم‌تر انجام می‌دهد، اما طرح کلی از خودروی فعلی منتقل می‌شود.

رندر فیس لیفت VW Touareg 2024

فول،‌واگن در ماه مه Touareg 2024 را معرفی می‌کند و شاسی بلند شیک را در نیمه دوم سال به فروش می‌رساند. بعید به نظر می رسد که نسل دیگری با موتورهای احتراقی وجود داشته باشد زیرا این شرکت قبلاً اعلام کرده است که از سال 2033 فقط خودروهای برقی را در اروپا تولید خواهد کرد.


منبع: https://www.motor1.com/news/653541/2024-vw-touareg-facelift-rendering/

این اولین مدل این شرکت خواهد بود که در اروپا با نشان نور، فروخته می‌شود، زیرا Touareg دارای لوگوی قرمز روشن VW بر روی درب عقب است. در جلو، چراغ‌های جلوی ماتریسی IQ.LIGHT HD با ۱۹۲۰۰ میکرو LED برای هر خوشه دارد. تغییرات ظریف در هر دو ضربه گیر نیز برنامه ریزی شده است، اما چیزی برای نوشتن در مورد آن نیست. برای جذاب تر ، همه چیز، ممکن است چند طرح چرخ جدید و رنگ های تازه وجود داشته باشد.

فول، واگن دو دهه است که Touareg را تولید می کند و در حال آماده سازی به روز رس، میان چرخه برای مدل نسل سوم است. پس از یک پیش‌نمایش رسمی در هفته گذشته، مجموعه‌ای از رندرهای گمانه‌زنی تلاش می‌کنند تا استتار را جدا کنند تا نشانه‌های طراحی آماده تولید را آشکار کنند. اگرچه این فقط یک فیس لیفت خواهد بود، اما برخی تغییرات قابل توجه در جلو و عقب برنامه ریزی شده است، جایی که میله های نور برای مدرن ، نمای بیرونی شاسی بلند متوسط ​​در نظر گرفته شده است.

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.