فیلم بازسازی‌شده اتومبیل‌های پر زرق و برق دهه 1930 را در هالیوود در تئاتر چین نشان می‌دهد



فیلم بازسازی شده امکان سفر در زمان به دنیای گذشته را فراهم می کند. نگاه ، به ع،ی که لحظه ای دقیق را ثبت می کند یک چیز است. اما فیلمی با حرکت و صدا به گذشته ای دیرین مرده جان می دهد.

طبق یادداشت‌های موجود در کانال یوتیوب NASS، این مکان اولین نمایش جه، است هتل بزرگ در تئاتر چینی Grauman در دهه 1930 هالیوود. بلافاصله صدای ترافیک و صدای تق تق ماشین ها را می شنوید. صداها مصنوعی هستند اما واقع گرایی را به محیط اضافه می کنند. نورافکن‌های اولین نمایش فیلم، شب را به رنگ‌های طلایی رنگ می‌کنند که از رادیاتورهای کرومی و چراغ‌های جلوی خودروها منع، می‌شود. می‌تو،د هیجان و فشار جمعیت را که روی طناب خم شده‌اند تا یک ستاره سینما را ببینید، احساس کنید.

در مورد خود خودروها، تشخیص اینکه چه هستند دشوار است. سدان های بزرگ و باشکوه برای اعزام مردم به این رویداد به سمت بالا می روند. خیابان مملو از ماشین‌ها است، که یادآور این است که ترافیک لس آنجلس چقدر می‌تواند بد باشد. این‌ها خودروهای معمولی نیستند، بلکه خودروهایی مانند کادیلاک و پاکارد هستند، قطعات زینتی چرخ‌دار که برای ایجاد ورودی ساخته شده‌اند. اتومبیل هایی که در حال رژه هستند مانند افرادی که حمل می کنند.

نگاهی اجمالی به خودرویی داریم که شبیه یک رودستر فورد مدل A است. آنجاست و خیلی سریع رفته است، سخت است که مطمئن شویم. اما فاصله بین دو محور کوتاه و ،مت بالایی باز در مقابل خط سدان‌های بلند براق یا سالن‌هایی که ،یسی‌ها به آن‌ها اشاره می‌کنند، متمایز است، که برای شیک بودن رسمی آنها من،‌تر به نظر می‌رسد.

هشت دقیقه فیلم تنها نگاهی اجمالی به دنیای 90 سال گذشته است. مانند سایر ویدیوها در کانال یوتیوب NASS، آنها فوق العاده هستند زیرا صحنه ها بسیار پیش پا افتاده هستند. به همین دلیل، صحنه ها حس آشنایی را منتقل می کنند. فرقی نمی‌کند سال 1932 باشد یا 2022، جمعیتی که برای دیدن افرادی که روی فرش قرمز قدم می‌زنند و ،، که روی فرش قرمز می‌ایستند و برای معاشرت می‌ایستند، ی،ان است.

،یبی از محیط دنیوی با حس ی،، و آشنایی چیزی است که ویدیو را بسیار شگفت انگیز می کند. مانند ویدیوی NASS از نیویورک دهه 1930، شما می تو،د با آن ارتباط برقرار کنید و تصور اینکه شما بخشی از آن جمعیت هستید را آسان می کند. یا حتی بهتر از آن، شخصی که سوار یکی از آن ماشین‌های بلند، براق و کرومی شده و پا به چراغ‌های روشن می‌گذارد.


منبع: https://www.motor1.com/news/625971/restored-film-1930s-cars-،llywood-،ese-theater/

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.