قطار لگو با پرتاب کننده برف در جلو کوچک اما موثر است

اولین تلاش برای پا،ازی برف خیلی خوب پیش نرفت. نگهبان اطراف پرتاب کننده مسدود شده بود و شکاف بین پرتاب کننده و جلوی قطار نیز مشکل ساز بود. با برخی تغییرات (به ویژه حذف محافظ)، عملکرد بهبود یافت، اما پرتاب برف خیس سنگین آسان نبود. به عبارت دیگر، دقیقاً مانند ا،ر برف‌برهای واقعی کار می‌کرد.

ی،ی تا زم، که اندازه لگو را کوچک نکنید، عملی نیست. سپس می شود خیلی موثر، قادر به پاک ، برف تقریباً به بلندی قطار. طراحی نسبتاً ساده است و پرتاب کننده از یک موتور کوچک نیرو می گیرد. همانطور که قطار به جلو می رود، برف از مسیر خارج می شود. به هر حال در تئوری.

از پارو ، برف خسته شده اید؟ همیشه راه حل های خلاقانه ای برای یافتن وجود دارد، و در حالی که این راه حل خاص دقیقاً کاربردی نیست، تماشای آن سرگرم کننده است. و سلام، اگر تعداد زیادی ریل قطار لگو و کمی برف برای پاک ، دارید، این می تواند بلیط شما برای پا،ازی پیاده روها با حداقل تلاش باشد.

ببینید برف پرتاب کننده قطار لگو، با حسن نیت از شما به سمت شما می آید آجرکاری کانال یوتیوب. بله، ،وان ویدیو این را برف‌روب می‌نامد، و مطمئناً در اینجا کمی شخم وجود دارد. با این حال، بدون آن ملخ کوچک سه پره ای که در جلو می چرخد، این چو چو مدل مقیاسی در برف عمیق خیلی دور نمی شود. و توسط برف عمیق، با توجه به اندازه قطار، منظور ما بیش از سه اینچ است. ما که گفتیم خیلی کاربردی نیست شوخی نکردیم. اما پروژه های لگو به این دلیل ساخته می شوند که جالب هستند، نه کاربردی.

یا، همیشه می تو،د یک برف روب مرسدس یونیموگ رادیویی تهیه کنید و پیاده روی را از اتاق نشیمن خود پاک کنید.


منبع: https://www.motor1.com/news/628625/lego-train-snow-thrower-effective/برای اندازه‌گیری صحیح اثربخشی طرح، آزمایش دوم در برف س،‌تر که در ارتفاعات بالاتر یافت می‌شود، انجام شد. اینجاست که این موتور کوچک می تواند کار کند. با کمک یک موتور فشار دهنده دوم، پرتاب کننده به راحتی از میان برف های عمیق تر عبور می کند. باز هم، نه دقیقاً کاربردی، اما هی، از چیزهای ساده در زندگی لذت ببرید.

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.