قطعات یدکی کلاسیک های قبل از جنگ با کیفیت اصلی تولید شده است.

مرسدس بنز ک،یک در مق، با چنین پروژه هایی قادر است به مشخصات اصلی و اسناد تولیدی که همه آنها را می توان در آرشیو خود این شرکت یافت، رجوع کند. این رویکرد به تقویت شایستگی برند به ،وان تولید کننده قطعات یدکی مدل های ک،یک قبل از جنگ کمک می کند.

قطعات بازتولید شده از هر نظر دارای بالاترین استانداردهای کیفی هستند و البته با گارانتی معمولی ارائه می شوند. کار بر روی قطعات بازتولید همراه با تامین کنندگان اصلی یا – در جایی که دیگر امکان پذیر نبود – با شرکت های تخصصی منتخب انجام شد.

نگر، در مورد اصالت، برای مثال، با داستان پشت درپوش توزیع کننده دوقلو نشان داده شده است: این، مانند همیشه، از مواد پ،تیکی باکلیت ساخته شده است. فرآیند تولید یک فرآیند پیچیده است و به تخصص فنی قابل توجهی نیاز دارد، اما نتیجه یک کلاه توزیع کننده بسیار بادوام با خواص عایق عالی است.


منبع: https://www.mercedes-benz.com/en/vehicles/mercedes-benz-cl،ic/cl،iccenter/cl،ic-spare-parts/spare-parts-for-pre-war-cl،ics-re،uced-in-original-quality/

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.