در GranTurismo جدید، Nettuno 489 ، بخار (365 کیلووات) و 442 پوند فوت (600 نیوتن متر) گشتاور در تریم مودنا تولید می کند. این موتور در Trofeo 550 ، بخار (410 کیلووات) و 479 پوند فوت (650 نیوتن متر) تولید می کند. Folgore قدرت 750 ، بخار (560 کیلووات) و 995 پوند فوت (1350 نیوتن متر) قدرت را از سه موتور الکتریکی ارائه می دهد.
111 ع، ها
اگر نشنیده اید، مازراتی گرن توریسمو بازگشته است. و در حالی که خودروساز ایتالیایی س، GT را آگاهانه نزدیک به مدل قبلی خود نگه داشته است، بسیاری از موارد فراتر از ظاهر، از جمله قیمت آن، تغییر کرده است.
از نظر بصری، سه نسخه نیز تفاوت های مشخصی در رنگ های تزئینی و نشان دارند. Folgore دارای لهجههای مشکی براق و نشانهای مسی تیره است، در حالی که Trofeo دارای لهجههای فیبر کربنی و نشانهای کرومی براق شده با خطوط قرمز است. Modena دارای جلوپنجره مشکی با لهجههای کرومی و نوارهای مشکی براق برای نشانها است.
GranTurismo جدید در سه ماهه دوم سال 2023 با نسخه های Modena و Trofeo در ابتدا در دسترس خواهد بود و Folgore الکتریکی در تاریخ بعدی در دسترس خواهد بود.
همانطور که گفته شد، طراحی GranTurismo 2024 شباهت هایی با مدل قبلی دارد، اما تمام پنل های بدنه تغییر کرده اند و دارای بخش جدید “Cofango” است که کاپوت و گلگیرهای جلو را در یک ،صر ،یب می کند.
هر یک از سطوح تریم GranTurismo یک پیشرانه منحصر به فرد را ارائه می دهد که Folgore با موتورهای الکتریکی خود واضح تر است. هر دو مدل Modena و Trofeo از یک موتور V6 Nettuno با توربوشارژ دوقلو استفاده میکنند – نسخهای از موتوری که در ابرخودروی مازراتی MC20 یافت میشود.