قیمت و انواع دریچه بازدید داکت اسپلیت تهویه نظری 09128722799

قیمت و انواع دریچه بازدید داکت اسپلیت تهویه نظری 09128722799

عرض این شیارها بین ۹ و ۱۸ سانت متغیر بوده و این بستگی به هوای لازم برای دستگاه فن کویل دارد. اینکه محل شیار ها روی درب دریچه بازدید داکت اسپلیت در وسط یا کناره های درب انتخاب شود بستگی به جایگاه دستگاه فن کویل روی سقف دارد. اگر بخواهیم هوای برگشت دستگاه با کمترین مزاحمت و بیشترین مقدار به دستگاه منتقل گردد از دریچه بازدید داکت اسپلیت مشبک استفاده می نماییم. زیرا شبکه های موجود در قسمت مشبک دریچه بازدید داکت اسپلیت جریان هوا را به صورت مستقیم و آزاد به دستگاه تزریق نموده و جلوی افت فشار را می‌ گیرد.

دریچه بازدید داکت اسپلیت آلومینیومی با درب شیار دار لولایی:

اگر در محل نصب فضای کافی وجود داشته باشد و بتوان درب را به صورت وزنه ای جابه جا کرد، بهترین انتخاب این مدل میباشد. بر روی درب این محصول شیارهایی به طول 9 و 18 سانتی به منظور گردش هوا ایجاد میشود و توسط لولا به فریم متصل میشود. جنس این محصول،آلومینیوم است و در ضخامت ها و اندازه های مختلف قابل تولید میباشد.رنگ این دریچه، کوره ای الکترواستاتیک میباشد که در برابر عواملی مانند مواد خورنده ، ضربه و… مقاومت بالایی دارد. در صورت استفاده از داکت اسپلیت می‌توان برای هر واحد مسکونی هزینه مصرف انرژی را به طور جدا حساب کرد. با این حال هر‌ واحد می‌تواند هزینه مصرف برق خود را کاملا متناسب با نیازهای خود کنترل کند.

  • دریچه زیر داکت اسپلیت ساده وزنه‌ای در زمره درپوش‌های بازدید ساده و تخت بوده و بدون هیچگونه شیار، برآمدگی و محلی برای رفت‌وبرگشت هوا طراحی شده است.
  • پس از برشِ ابعاد فریم دریچه بازدید داکت اسپلیت نسبت به گوشه زنیِ هر یک از دهانه های این اضلاع می نماییم تا هنگام به همچسبانیِ این اضلاع، زاویه‌ی حاصل، به صورت گونیا و قائم الزاویه شود و هیچ گونه ناگونیایی در ساختار دریچه بازدید داکت اسپلیت به وجود نیاید.
  • سیستم داکت اسپلیت همچون اسپلیت‌های دیواری از دو یونیت داخلی (اواپراتور) و خارجی (کندانسور) ساخته شده است.
  • محل سوراخِ این دریچه مشبک بر اساس نیاز سنجیِ دستگاه داکت اسپلیت که از قبل مدنطر است صورت می گیرد.پس از این کار دریچه مشبک نیز بر روی درب دریچه بازدید داکت اسپلیت جانمایی و نوبت به الصاق درب بر روی فریم دریچه بازدید داکت اسپلیت می‌رسد.
  • این کار باید همزمان با مراحل ساخت و قبل از رنگ کاری صورت گیرد تا مشکل یا موردی مثل خشدارشدن و… بوجود نیاید.البته خودِ قفل ها پس از رنگ بر روی بدنه ی دریچه داکت اسپلیت تعبیه می شوند تا زیباییِ خود را از دست ندهند.

به طور استاندارد عرض فریم دریچه بازدید داکت اسپلیت آهنی بین ۳ و ۵ سانت متغیر می‌باشد جهت استحکام بیشتر ساختار فریم دریچه بازدید داکت اسپلیت آهنی دور تا دور فریم یک نیم سانتی از بیرون به داخل ایجاد می‌گردد که علاوه بر استحکام فریم دریچه بازدید داکت اسپلیت باعث زیبایی و شکیل تر شدن ساختار کلی دریچه بازدید داکت اسپلیت می‌شود. پس از برش طول و عرض فریم دریچه بازدید داکت اسپلیت به وسیله کرنر های ورقی هر یک از اضلاع به‌یکدیگر متصل می‌شوند و ساختار چهارگوش پیدا دریچه بازدید داکت اسپلیت می‌نماید. لازم به ذکر است جنس فریم دریچه بازدید داکت اسپلیت از نوع پروفیل و جنس درب این دریچه بازدید داکت اسپلیت نیز ورق آلونینیوم می‌باشد. همانطور که اشاره گردید با توجه به آزادیِ عمل در ساختِ فریم با عرض ها و ابعاد مختلف به راحتی می‌توان این عرض را در سایز ۳ تا ۵ سانت اجرایی کرد. برای استحکامِ بیشترِ ساختار فریم دریچه بازدید داکت اسپلیت آهنی، در دورتادورِ فریم دریچه بازدید داکت اسپلیت یک لبه‌ی نیم سانتی از بیرون به داخل ایجاد می‌شود که این لبه علاوه بر استحکام فریمِ دریچه بازدید داکت اسپلیت می‌شود، بلکه باعث زیبایی و شکیل تر شدنِ ساختارِ کلیِ دریچه بازدید داکت اسپلیت نیز می‌شود. برای ساختارگیریِ فریم دریچه بازدید داکت اسپلیت اضلاعِ منفک را با دستگاه نقطه جوش با کُرنرهای ورقی از داخل، به هم متصل و به فریمِ دریچه بازدید داکت اسپلیت شکل چهارضلعی می‌بخشند که این فریمِ دریچه بازدید داکت اسپلیت به صورت کاملاً گونیا و قائم الزاویه مونتاژ می‌شود.

دریچه بازدید داکت اسپلیت آلومینیومی

از مزیت این کار می‌توان به جلوگیری از اتلاف انرژی و سریع‌تر خنک شدن هوا اشاره کرد‌. این نوع دریچه مانند دریچه بالا ساده می‌باشد و لی با این تفاوت که دارای لولا نمی‌باشد و به جا آن دریچه وزنه ای به کار رفته است که بر خلاف دریچه بالا داری منافذ می‌باشد و دور تا دور آن را پوشش داده و برای باز کردن آن باید دریچه را به سمت بالا فشار دهید تا به طور کامل بالا رود و باز شود کارکردی شبیه به سقف های کاذب دارد. روشی که درهای دریچه به روی فریم نصب می‌شوند می‌تواند به صورت وزنه‌ای و لولایی باشد که این موضوع به سلیقه مشتری و همچنین شرایط محیطی بستگی دارد.

جهت کسب اطلاعات بشتر برای خرید یا سفارش دریچه ‌یازدید داکت اسپلیت لطفا با مسئول مشاوره و فروش وبسایت به شماره‌های ۰۹۱۲۱۲۳۳۹۴۲ و۶۶۰۰۰۳۶۵ تماس حاصل نمایید. از این دریچه زمان‌هایی استفاده می‌شود که به هوای تازه برای محفظه دستگاه نیاز است و بنابراین در را به راحتی می‌توان جدا کرد و دوباره در جای خود قرار داد. شرکت تهویه فراز تولید کننده و طراح انواع کانال های خرطومی و فلکسیبل، دریچه تنظیم هوا، کانال هواساز، دودکش صنعتی و هود صنعتی ، دمپر کانال، عایق الاستومری می باشد.

تعداد قفل ها به ابعاد دریچه بازدید داکت اسپلیت وابسته است فریم دریچه بازدید داکت اسپلیت در دو مدل ۳ و ۵ سانتی تولید می‌شود. دریچه بازدید داکت اسپلیت ترکیبی با استفاده از پیچ مخفی یا پیچ از روی نمای فریم در محل مورد نظر نصب می‌شود. از رنگ کوره‌ای الکتروستاتیک برای پوشش روی دریچه بازدید داکت اسپلیت ترکیبی استفاده می‌شود. رنگ کوره‌ای باعث می‌شود در طول زمان عمر مفید دریچه بازدید داکت اسپلیت افزایش یابد و مانع آسیب دیدگی این محصول می‌شود.

به طور کلی دریچه بازدید داکت اسپلیت آهنی از ورق روغنی با رنگ کوره‌ای ساخته می‌شود. برای ساخت این دریچه بازدید داکت اسپلیت ابتدا اقدام به ساخت فریم آن خواهیم نمود. از آنجایی که ساختار این دریچه بازدید داکت اسپلیت ازرق است پس می‌توانیم عرض فریم را در هر سایزی در نظر گیریم. یعنی طول و عرض حفره را در نظر گرفته و ابعاد فریم دریچه بازدید داکت اسپلیت نیم سانت کوچکتر در نظر می‌گیریم که البته این بادخور توسط سازنده لحاظ خواهد شد. این بادخور به این دلیل لحاظ می‌شود که هنگام نصب نصاب به راحتی بتواند دریچه بازدید داکت اسپلیت را درونه حفره جانمایی نماید.

دریچه بازدید با مکش خطی و مشبک

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.