قیمت پیراهن مردانه مجلسی شیک، اسپرت، چهارخانه، ساده 30 آبان

رنگ های روشن مثل آبی، سبز روشن و صورتی برای طرح های اسپرت بسیار پرطرفدار هستند. کليه حقوق اين سايت متعلق به شرکت نوآوران فن آوازه (فروشگاه اینترنتی دیجی‌استایل) می‌باشد. با ثبت نام در خبرنامه مدمن از جدید ترین محصولات٬ تخفیف ها و فروش سایت پوکر زئوس ویژه مطلع شوید.

یا همه قسمت ها به خوبی اندازه شماست ولی قد آستین کوتاه یا بلند می شود. طرح ، رنگ و سایز دکمه های پیراهن مردانه بسیار در زیبایی لباس تاثیر گذار هستند. بر روی سمت چپ بسیاری از پیراهن‌های مردانه حیبی قرار گرفته است که به ندرت از آن استفاده می‌شود.

  • برای انتخاب طرح بهتر است بگذارید متناسب با سلیقه خود انتخاب داشته باشند.
  • نوع یقه انگلیسی با کت و شلوار و کروات ست می شود و استایل بسیار زیبا و شیکی را خلق می کند.
  • توجه داشته باشید که یک پیراهن مناسب با برند خوب، علاوه بر کیفیت زیبایی فوق العاده عالی نیز دارد و چه بسا اینکه آقایون برای شیک و منحصر بودن به دنبال بهترین و خاص ترین مدل های پرفروش و پرطرفدار بازار هستند.
  • سله بن مفتخر است که میتواند خریدی مطمئن و متنوع، باکیفیت و دارای قیمت مناسب را در مدت زمانی کوتاه به دست مشتریان خود برساند و ضمانت بازگشت کالا هم داشته باشد .

این مدل پیراهن ها دکمه دار هستند و مدل های شیک آن ها امروزه به صورت پلیسه ای طراحی می شود. جنس پارچه، مدل لباس و به صورت کلی کیفیت محصول بر روی قیمت پیرهن مردانه تاثیر دارد. پیراهن جین مردانه معمولا نسبت به مدل‌های دیگر قیمت بالاتری دارند. با خرید اینترنتی پیراهن مردانه علاوه بر مشاهده انواع این محصول جدید امکان مقایسه قیمت نیز برای شما ایجاد شده است. می‌توانید از خرید اینترنتی استفاده کرده و در وقت و انرژی خود صرفه جویی کنید. یکی از گزینه‌هایی که پیش روی شما قرار دارد؛ وب سایت دیجی استایل است که انواع پیراهن مردانه را با تنوع زیادی در اختیار شما قرار می‌دهد.

پس از تایید پیراهن توسط خریدار، تیم تولید فرایند دوخت پیراهن را آغاز می‌کند. از رایج ترین پارچه هایی که در دوخت پیراهن استفاده می ‌شوند، پارچه‌های نخی یا نخ پنبه ، پوپلین ، پشمی یا فلانل ، پلی استر یا ویسکوز ، کتان ، جین و لینن می‌باشد. انتخاب جنس پیراهن بنا به استفاده شما برای فصل های سرد و گرم و استایل های کژوال و روزمره و استایل های رسمی، متفاوت است.

قیمت پیراهن مردانه مجلسی شیک، اسپرت، چهارخانه، ساده 30 آبان این نوع پیراهن به دلیل سبکی و راحت بودن آن، بیشترین استفاده را در فصل های بهار و تابستان دارد. پیراهن های اسپرت مردانه می تواند گزینه خوبی برای استایل های رسمی و غیر رسمی باشد چرا که به راحتی می توان با سایر لباس ها آن را ست کرد. با نماد اطمینان از وزارت صنعت معدن و تجارت،با اتکا به بیش از یک دهه حضور در مد و صنعت پوشاک مردانه و زنانه پا به عرصه فروش اینترنتی نهاد. ارائه محصول با کیفیت و به صرفه، رضایت مندی مشتری با عنایت به صدای مشتری، سهولت خرید و ارائه محصولات متنوع بر پایه مد و حتی جلوتر از مد جزء اصول و اهداف اولیه مکس بکس بوده و خواهد بود. پیراهن مردانه در میان آقایان طرفداران زیادی دارد زیرا آنها استایل زیبا و جذابی دارند و افراد را خوش پوش نشان می دهند.

یکی از فاکتورهای اصلی تشخیص پیراهن های مردانه اسپرت از سایر پیراهن های مردانه بررسی یقه پیراهن است. این جنس پیراهن ها رطوبت را به خوبی جذب کرده و در کمترین زمان ممکن خشک می شوند. پس پیراهن های کنفی رطوبت یا عرق را به خوبی جذب می کنند اما هیچ گونه بوی نامطبوعی نمی گیرند. از آنجایی که رنگ آمیزی پارچه های کنفی بسیار راحت است؛ پیراهن های کنفی نیز با تنوع رنگ بسیار زیادی به تولید می رسند.

ونوس مد (جین کده سابق) فعالیت خود را از سال 1388 در صنعت پوشاک به ویژه طراحی و تولید شلوار های جین بچه گانه و زنانه و مانتوهای جین زنانه که تولید 100 درصد ایرانی با برند جین کده است را آغاز نمود. به طور کلی پیراهن‌های مردانه از لباس‌هایی می‌باشند که در بسیاری از مواقع مورد استفاده قرار می‌گیرند. شاید شستن پیراهن مردانه با ماشین لباسشویی آنقدرها هم بد نباشد. اما توصیه می‌کنیم تا جای ممکن پیراهن‌های خود را با ماشین‌های لباسشویی نشوید. یقهٔ باز، یقهٔ خیلی باز، یقهٔ بالدار، یقهٔ کلاسیک، یقهٔ دکمه‌دار و…در نظر داشته باشید که هر کدام از آنها در موقعیتهای مخصوص به خود کاربردی می‌باشند. به عنوان مثال پیراهن‌های مردانه با یقه کلاسیک برای افرادی که صورتشان گرد است و تمایل دارند تا چهره‌شان کشیده‌تر به نظر برسد، مناسب‌تر می‌باشد.

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.