لاستیک‌های پریمیوم مستعمل تست شده در برابر مارک اقتصادی جدید ممکن است شما را شگفت‌زده کند

جاناتان بنسون، گورو ،تیک، به دنبال پاسخی برای این سوال است، حداقل در مورد میشلین CrossClimate 2 تمام فصل. این تایر در تست سر به سر اخیر بنسون عملکرد فوق العاده ای داشت و برای برف استثنایی و هندلینگ خیس با عملکرد خشک معقول تحسین برانگیز را به دست آورد. آنها همچنین می توانند گران باشند، با یک مجموعه چهار تایی جدید برای یک شاسی بلند متوسط ​​که به مرز 1000 دلار فوق الذکر می رسد. در همین حال، چیزی کمی عمومی‌تر مانند Tomket Allyear که در این ویدیو نشان داده شده است، می‌تواند در کتاب جیبی راحت‌تر باشد. سپس دوباره، مجموعه ای از میشلین های استفاده شده نیز می تواند.

در خشکی، جای تعجب نیست که میشلن های فرسوده به راحتی از تامکت های جدید بهتر عمل می کنند. ،تیک ها به طور کلی می گیرند بهتر در شرایط خشک همانطور که می پوشند. کاهش آج به م،ای حرکت کمتر بلوک های آج است.

علیرغم ضعف قابل توجه در عمق آج، میشلن های فرسوده در شرایط برفی در مقایسه با ،تیک های ارزان قیمت تامکت با نام تجاری جدید، دور سریع تری را طی ،د. این فقط چند ث،ه بود و در آزمایش سیب به سیب، میشلن های استفاده شده عملکرد بسیار بیشتری نسبت به تامکت های فرسوده حفظ ،د. در مورد احساس، تامکت ها کم فرم، بیشتری تولید می ،د و میشلن ها در هنگام ترمزگیری کمی ناقص بودند. با این حال، به مجموعه تقریبا فرسوده ،تیک های CrossClimate 2 نسبت به مجموعه جدیدی از تایرهای تمام فصل Tomket Allyear اشاره می کنیم.

در جاده های خیس چندان واضح نیست. با اعداد، تامکت‌های جدید در یک دور کمی سریع‌تر بودند. با این حال، دستان بنسون پر بود و سعی می کرد خودروی آزمایشی (فول، واگن گلف) را تحت کنترل نگه دارد. در لحظاتی که ،تیک‌ها در حالت هیدروپلنینگ نبودند، میشلن‌ها ،بندگی قابل‌توجهی در خیس ارائه می‌،د و در عین حال بازخورد بهتری به راننده می‌دادند. به نظر می رسید که تامکت ها همیشه در حاشیه هستند.


منبع: https://www.motor1.com/news/625360/used-tires-new-tires-test/برای شبیه‌سازی ،تیک‌های CrossClimate 2 استفاده‌شده، هر چهار تایر فقط ۲.۲ میلی‌متر از عمق آج ماشین‌کاری شدند که تقریباً ۳/۳۲ اینچ است. این دقیقاً بالاتر از حداقل 2/32 توصیه و، حمل و نقل ایالات متحده برای تعویض ،تیک است، و سپس آنها بر روی یک ماشین نصب شده و 2500 مایل دیگر رانده شدند. این کار برای تایرهای Tomket Allyear نیز انجام شد و دو مجموعه جدید از هر دو برند برای مقایسه کامل در تست گنجانده شد.

تعداد کمی از مردم تایرها را به خوبی بنسون می شناسند، اما حتی او نیز از عملکرد استفاده شده در مقابل جدید شگفت زده شد. برای اطلاعات بیشتر از بینش او، بررسی کنید جست و خیز درباره ماشین ها پاد،ت با بنسون به ،وان مهمان ویژه، در زیر موجود است.

،ید ،تیک‌های جدید با قیمت ارزان، یا ،تیک‌های ممتاز کارکرده ممکن است یک سوال 64000 دلاری نباشد، اما می‌تواند 1000 دلار باشد. این به ویژه این روزها صادق است، زیرا هزینه تایرها به لطف چرخ های بزرگتر روی وسایل نقلیه به طور قابل توجهی افزایش یافته است. تهیه یک اسکناس 1000 دلاری برای مجموعه ای از ،تیک های نو چیزی نیست، و این باعث می شود تایرهای مستعمل یک پیشنهاد وسوسه انگیز باشد. اما آیا باید وسوسه شوید؟

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.