لامبورگینی آخرین Aventador Ultimae کوپه را با NFT عرضه می کند

6 ع، ها

لامبورگینی در اوایل سال جاری پس از آتش گرفتن کشتی باری Felicity Ace و غرق شدن در اقیانوس اطلس مجبور به شروع مجدد تولید آونتادور شد. حدود 4000 خودروی رده بالای گروه فول، واگن از جمله 85 لامبورگینی را بلعید. ا،ریت شاسی بلندهای Urus بودند، اما 15 دستگاه Ultimae بودند که خودروساز را مجبور به راه اندازی مجدد خط مونتاژ کرد. این شرکت تنها 350 دستگاه کوپه Ultimae و 250 دستگاه رودستر تولید کرد.

لامبورگینی در سال 2021 تایید کرد که Ultimae دارای آ،ین V12 تنفس طبیعی این شرکت خواهد بود. این بدان م،ا نیست که موتور در حال ناپدید شدن از خط تولید است، زیرا لامبورگینی در عبارات خود در مورد از بین رفتن موتور محتاط بود. آینده احتمالی وجود دارد که در آن V12 با تنظیمات هیب، زندگی کند. تشدید مقررات آلایندگی خودروسازان را وادار می کند تا خودروهای خود را تطبیق دهند و این شامل لامبورگینی نیز می شود.


منبع: https://www.motor1.com/news/622332/lamborghini-delivers-last-aventador-ultimae/

آ،ین آونتادور که به صورت کوپه یا رودستر در دسترس است نیز سریع است. این کوپه می تواند در 2.8 ث،ه به سرعت 62 مایل در ساعت (100 کیلومتر در ساعت) برسد. برای رسیدن به سرعت 124 مایل در ساعت (200 کیلومتر در ساعت) تنها به 8.7 ث،ه زمان نیاز دارد و حدا،ر سرعت آن 220.5 مایل در ساعت (355 کیلومتر در ساعت) است.

آ،ین لامبورگینی Aventador Ultimae تحویل داده شد

اوایل امسال، لامبورگینی آ،ین Aventador LP 780-4 Ultimae را به حراج گذاشت. به قیمت شگفت انگیز 1.6 میلیون دلار فروخته شد، اما بر،ب قیمت هفت رقمی شامل یک توکن غیر قابل تعویض – یک NFT بود. لامبورگینی اعلام کرده است که نهایی Ultimae را تحویل داده است.

این خودرو دارای یک گرادیان رنگ محو شده است که با ،یبی از آبی شروع می شود که در عقب به سیاهی خالص تبدیل می شود. مالک همچنین از مزایای دیگری مانند پیش‌نمایش مدل‌های نسخه محدود آینده، یک گشت خصوصی در موزه شرکت، و دعوت به فعالیت‌های نمایندگی‌های محلی Lambo بهره می‌برد.

Ultimae آ،ین نسخه Aventador این خودروساز است. این ابرخودرو دارای یک موتور 6.5 لیتری V12 تنفس طبیعی است. 769 ، بخار (574 کیلووات) و 531 پوند فوت (720 نیوتن متر) گشتاور تولید می کند. این ابرخودرو 3417 پوند (1550 کیلوگرم) وزن خشک دارد.

مراسم تحویل این خودرو به مالک جدید خودرو اجازه داد تا به صورت مجازی با کریستا کیم و استیو آئوکی ملاقات کند. کیم و آئوکی در ایجاد NFT، یک بازسازی دیجیتالی 1:1 از Aventador واقعی، همکاری ،د. این دو همچنین با برنامه شخصی سازی Ad Personam لامبورگینی کار ،د تا به انتخاب روکش بیرونی و تزئینات داخلی کمک کنند.

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.