لامبورگینی اوروس پلاگین هیبریدی با طراحی مجدد جلو


چهار سال و 20000 SUV که بعداً مونتاژ شدند، لامبورگینی اوروس اخیراً یک به‌روزرس، در اواسط چرخه را پشت سر گذاشت و مشتقات پرفورمنس داغی را به ارمغان آورد. مدل پایه ،د “S” را به خود اختصاص داده است و هر دو طعم جانشین م،وی LM002 دارای 666 ، بخار قدرت هستند. اگر می خواهید صدای بیشتری داشته باشید، پلاگین هیب، که در اینجا مشاهده می شود تعداد زیادی ، نر خشمگین را اضافه می کند. جاسوسان ما یک نمونه اولیه کاملا استتار شده با دینامومتر یدک کش را گرفتند.

بر،ب‌های زرد فشار قوی نشان می‌دهند که Urus به یک پیشرانه هیب، مجهز شده است. با درپوش سوخت روی گلگیر عقب سمت چپ، به راحتی می‌تو،م آن را از انواع پلاگین هیب، ببینیم. این درگاه شارژ را پنهان می کند که صاحبان آن آب را به بسته باتری ناشناخته می خورند. در مورد پورشه پانامرا توربو S E-Hybrid، لیفت ، برقی از یک بسته 17.9 کیلووات ساعتی برای 31 مایل (50 کیلومتر) محدوده آلایندگی صفر در چرخه WLTP استفاده می کند. EPA قبل از مصرف بنزین، پورشه را در 17 مایل (27 کیلومتر) برد ارزیابی می کند.

ع، جاسوسی پلاگین هیب، لامبورگینی اوروس 2024

17 ع، ها

با این حال، مشخص نیست که آیا Urus PHEV واقعاً بیت‌های الکتریکی را از پانامرای برتر به ارث خواهد برد یا خیر. قرار دادن نشان لامبورگینی بر روی این سخت افزار می تواند همراه با برخی ارتقاءهای قابل توجه باشد تا آنچه را که مطمئناً قیمت بالایی خواهد داشت، توجیه کند. پورشه با نامی بسیار طول،، موتور 4 لیتری توئین توربو V8 را با یک موتور الکتریکی جفت می کند تا مجموعاً 690 ، بخار قدرت و 641 پوند فوت (869 نیوتن متر) گشتاور ارائه دهد.

منطق به ما می‌گوید که اوروس هیب، تبدیل به نسخه‌ای برتر خواهد شد که از نظر قدرت، عملکرد و قیمت بالاتر از S و Performante قرار می‌گیرد. گزارشی از مجله ماشین نشان می دهد که ،وجی ،یبی می تواند به 820 ، بخار برسد، در نتیجه آن را به قدرت 130 ، بخاری قابل توجهی از پورشه پانامرا توربو S E-Hybrid تبدیل می کند. تا آنجا که به وزن مربوط می شود، مطمئناً نسبت به Urus S (2197 کیلوگرم / 4843 پوند) و Urus Performante (2150 کیلوگرم / 4739 پوند) مقداری چربی اضافه می کند.

پوشش کامل کامو بسیار زیاد است، اگرچه به نظر می رسد سپر جلو طراحی متفاوتی را در مقایسه با S و Performante پنهان کرده است. به احتمال زیاد یک سپر عقب تغییر شکل داده شده در دستور کار است، همراه با طرح های آلیاژی تازه و احتمالاً رنگ های جدید که PHEV را از دو مدل ICE متمایز می کند. در داخل، انتظار تودوزی و تزئینات جدید به همراه منوهای اختصاصی صفحه نمایش هیب،/الکتریکی در دسته ابزار و سیستم اطلاعات سرگرمی را دارید.

مردمی از Sant’Agata Bolognese متعهد شده اند که تا سال 2024 هر سه خط مدل را برقی کنند، به این م،ی که Urus در سال آینده از درمان PHEV برخوردار خواهد شد و همچنین شاهد جایگزینی آونتادور با یک V12 جدید همراه با یک موتور الکتریکی خواهیم بود. هوراکان V10 تنفس طبیعی خود را به نفع یک موتور V8 توئین توربو با موتور الکترونیکی از دست خواهد داد.


منبع: https://www.motor1.com/news/613880/lamborghini-urus-phev-spy-p،tos/

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.