لامبورگینی هوراکان استراتو در جاده بدون کامو فیلمبرداری شده است

لامبورگینی هوراکان آفرود 2023

هوراکان استراتو دارای ارتفاع سواری بالا و بدنه خشن تر خواهد بود. بازاریابی لامبورگینی نشان می دهد که مالکان می توانند آن را خارج از جاده ببرند. اگرچه، ما متعجبیم که واقعاً چند مالک این کار را با این لامبورگینی محدود انجام می دهند.

برای کشش بهتر در خارج از جاده، استراتو از ،تیک‌های بریجستون دوئ، استفاده می‌کند.

لامبورگینی هوراکان استراتو در جریان هنر بازل در میامی، فلوریدا، در 30 نوامبر به طور رسمی معرفی خواهد شد. این ویدئو آ،ین شواهدی است که نشان می دهد این شرکت خوشحال است که نمای بیرونی را بدون هیچ گونه استتار نشان می دهد. این کلیپ به‌جای فشار دادن ع،‌هایی مانند ع،‌های زیر، تصور بهتری از ظاهر مدل جدید در دنیای واقعی به ما می‌دهد.

Sterrato به ،وان یک کانسپت شروع شد که در ژوئن 2019 معرفی شد. ارتفاع سواری آن 1.85 اینچ (47 میلی متر) بلندتر از موجودی بود. لامبورگینی همچنین مسیر را 1.18 اینچ (30 میلی متر) در جلو و عقب افزایش داد. این شرکت فرمان چرخ‌های عقب، تقویت‌کننده‌های زیر بدنه و صفحه لغزش عقب را اضافه کرد. میله های نور روی دماغه و سقف بود.

بدنه ارتقا یافته دارای قطعات مختلفی است که هوراکان را برای ،یف شدن آماده می کند. دماغه دارای دو میله نور LED است. همچنین یک قفسه سقفی به ،وان مک، برای بستن وسایل وجود دارد. یک اسکوپ در پشت بام است. کناره ها گلگیرهای بزرگی به دست می آورند و همچنین محافظ اضافی برای رکاب های جانبی وجود دارد. سپر عقب اصلاح‌شده دارای لوله‌های اگزوز بالا و طراحی است که به نظر می‌رسد زاویه ،وج بهتری را ارائه می‌دهد.

استراتو تولیدی به طور تصادفی تقریباً همزمان با پورشه 911 داکار وارد بازار می شود. هر دو مدل یک ماشین پرفورمنس موجود را می گیرند و آنها را برای رفتن به خارج از جاده تنظیم می کنند. این مدل 3.2 اینچ (81.3 میلی متر) بلندتر از استوک قرار دارد. قدرت آن از یک موتور 3.0 لیتری تخت شش سیلندر توربوشارژ دوقلو با 473 ، بخار (353 کیلووات) تامین می شود. پورشه با قیمت اولیه 223450 دلار نسبتاً گران است.


منبع: https://www.motor1.com/news/622533/lamborghini-huracan-sterrato-filmed-on-the-road/استراتو آ،ین لامبورگینی خواهد بود که هیچ گونه پیشرانه ای الکتریکی ندارد. این خودرو از نسخه 5.2 لیتری V10 تنفس طبیعی استفاده خواهد کرد. ،وجی موتور هنوز یک رمز و راز است. برای مطابقت با نیات ناهموار خودرو، همه علائم نشان می دهد که این مدل دارای سیستم چهار چرخ متحرک است.

4 ع، ها

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.