لامبورگینی کانتاچ جدید با قیمت درخواستی 3.8 میلیون دلار در Craigslist یافت شد

ع،ی از خوشه ابزار دیجیتال نشان می دهد که 96 کیلومتر (59.65 مایل) روی کیلومترشمار است. ع،ی نیز نشان می‌دهد که استفان وینکلمان، مدیرعامل لامبورگینی، روپوش صندوق عقب را امضا کرده است.

56 ع، ها

در حالی که Countach مملو از فناوری مدرن است، از طراحی الهام گرفته شده از ک،یک استفاده می‌کند. این خودرو به نسخه اصلی با همین نام ادای احترام می‌کند و سوپراسپرت جدید نشانه‌های زیادی از مدل اولیه Countach LP400 گرفته است. با این حال، ،اصر الهام گرفته از LP500 S، LP5000 S Quattrovalvole، و LP400 S نیز در طراحی براق وجود دارند، حتی اگر یک آونتادور در زیر پوست باشد.

Countach در آگوست 2021 شروع به کار کرد و نام نمادین تماس با الهام از یکپارچهسازی با سیستمعامل را احیا کرد. زیر کاپوت موتور 6.5 لیتری V12 تنفس طبیعی این برند قرار دارد. 769 ، بخار قدرت تولید می کند. با این حال، لامبورگینی موتور را با سیستم ابرخازن هیب، 48 ولتی خود جفت می کند که به لطف اضافه شدن یک موتور الکتریکی 34 ، بخاری، ،وجی Countach را به 803 ، بخار می رساند.

این شرکت قدرت را از موتور به هر چهار چرخ از طریق جعبه دنده هفت سرعته هدایت می کند. سرعت 60 مایل در ساعت را در 2.8 ث،ه و 124 مایل در ساعت را در 8.6 ث،ه طی می کند. حدا،ر سرعت آن 221 مایل در ساعت است که درگ محدود است.

لامبورگینی دو سال پیش از این ابرخودروی با تولید محدود رونمایی کرد و وعده ساخت تنها 112 نمونه از آن را داد. این رنگ زرد می تواند با 3.8 میلیون دلار مال شما باشد. این پست حاوی اطلاعات خاصی در مورد خودرو نیست و فقط آمار عملکرد را تکرار می کند. این فهرست حاوی چندین ع، است که نشان می‌دهد خودرو همچنان دارای پ،تیک محافظ روی صندلی‌ها، روکش فرمان ZF و تشک‌های کف کاغذی است.

اگر به اندازه کافی دقت کنید می تو،د تقریباً هر چیزی را در Craigslist پیدا کنید. علاقه مندان به خودرو برای چندین دهه از این سایت برای تهیه خودروهای مستعمل از پوسیده و زنگ زده گرفته تا کاملاً بازسازی شده و آماده مسابقه استفاده کرده اند. یکی از پست‌های اخیر چیزی خاص را می‌فروشد – یک لامبورگینی Countach LPI 800-4 جدید.

Lamborghini Countach LPI 800-4 Craigslist برای چندین دهه بازاری برای علاقه مندان به خودرو بوده است. از سال‌های اولیه اینترنت و مک، که هر ،ی می‌تواند تقریباً هر چیزی، از جمله یک لامبورگینی کانتاچ کاملاً جدید با صندلی‌هایی که هنوز در پ،تیک پیچیده شده است، در آن بیابد، یک کالای اصلی آنلاین بوده است. به نظر می رسد فروش چیزی به ،وان خاص و محدود مانند Countach برای چیزی شبیه به آن من، تر است رجیستری duPont.


منبع: https://www.motor1.com/news/659495/new-lamborghini-countach-found-on-craigslist/

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.