لامبورگینی کلاسیک میورا، کوانتچ را به یخ در سنت موریتز می برد


پولو استوریکو خودرویی لامبورگینی شصتمین سالگرد این شرکت را با شرکت در رویداد اتومبی،، The Ice و کنکور بین المللی ظرافت در دریاچه یخ زده سنت موریتز جشن گرفت. در این رویداد زیباترین خودروهای ک،یک جهان، از جمله میورا P400 S “Mil،iodi” دارای گواهینامه Polo Storico، که با دیگر خودروهای قدیمی به رقابت پرداختند، به نمایش گذاشته شد.

نکته قابل توجه، Polo Storico Automobili Lamborghini اختصاص داده شده است تا تاریخ لامبورگینی را با انجام تعمیرات اساسی، تأیید خودروهای تاریخی، و کمک به مشتریان برای لذت بردن از لامبورگینی ک،یک خود، حفظ کند.

لامبورگینی در The Ice Concours d'Elegance

5 ع، ها

Miura P400 S “Mil،iodi” به دلیل تاریخچه منحصر به فرد خود و صدور گواهینامه احراز هویت تاریخی که به طور فزاینده ای مورد علاقه بود، یکی از برجسته ترین نقاط کنکوری بود. این میورا P400 S مدل 1969 با شماره شاسی 4302 در نوامبر 1969 سنت آگاتا بولونیز را ، کرد و بلو نوت را نقاشی کرد. پس از یک سری مالکان ایتالیایی، این مکان به مالکیت جیوو، سوتگیو و والتر رونچی تبدیل شد که آن را به ادای احترام به میورا جوتای اصلی تبدیل ،د. نام “Mil،iodi” به م،ای “هزار میخ” است که به بدن پرچ و پرچ جوتا اشاره دارد. این خودرو در سال 2018 بازسازی شد و در سال 2020 توسط لامبورگینی پولو استوریکو تایید شد.

الساندرو فارمسکی، مدیر فروش جه، لامبورگینی، توضیح داد که صدور گواهینامه Miura P400 S “Mil،iodi” به دلیل انحراف خاص آن از مشخصات اولیه چالش برانگیز است. با این حال، از آنجایی که اصلاحات در یک دوره تاریخی به خوبی تعریف شده و در سطح بالایی انجام شده است، بازگرداندن آن به حالت اولیه بی م،ی است.

تیم Iron Dames متشکل از رانندگان مسابقه زن که اخیراً پشت فرمان هوراکان GT3 EVO2 در 24 ساعت دیتونا حضور داشتند، مهمانان ویژه فعالیت های لامبورگینی پولو استوریکو بودند. سارا بووی، راحل فری و میشل گاتینگ این فرصت منحصر به فرد را داشتند تا لامبورگینی میورا P400 SV را روی یخ در سنت موریتز برانند. Countach اصلی نیز در کنار Miuras در رویداد مذکور ظاهر شد.

برنامه جشن های پولو استوریکو برای شصتمین سالگرد لامبورگینی در ماه سپتامبر ادامه خواهد یافت و تور برنامه ریزی شده برای 60 سالگی پولو استوریکو برای خودروهای ک،یک لامبورگینی در ایتالیا در نظر گرفته شده است.


منبع: https://www.motor1.com/news/654921/lamborghini-miura-the-ice-st-moritz/

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.