لامبورگینی LB744 برای آخرین بار قبل از رونمایی فردا


همه سوار قطارهایپ! این آ،ین باری است که می‌خواهید لامبورگینی V12 جدید را با استتار ببینید، زیرا جانشین آونتادور بالا،ه فردا پوشش خود را خواهد ش،ت. یک نمونه اولیه نزدیک به تولید با تمام پانل‌های بدنه نهایی در حال ورود به دروازه‌های کارخانه Sant’Agata Bolognese در ایتالیا، جایی که ابرخودروی هیب، پلاگین مونتاژ خواهد شد، مشاهده شد. ما می‌تو،م این خودرو را در یک شرکت بزرگ، از جمله یک Countach اولیه، ببینیم.

با توجه به اینکه طراحی خودرو اساساً در تصاویر ثبت اختراع به بیرون درز کرده است و لامبورگینی بیشتر مشخصات فنی را در یک کمپین تبلیغاتی طول، به اشتراک گذاشته است، تنها قطعه بزرگی از پازل که در حال حاضر گم شده نام آن است. گزارش ها حاکی از آن است که نام آن “رووئلتو” یا “تورمنتا” خواهد بود، اما در حال حاضر هیچ چیز رسمی نیست. در حال حاضر، این برند عجیب و غریب ایتالیایی به مدل پرچمدار جدید خود کاملاً با نام رمز داخلی خود – “LB744” اشاره می کند.

خوشه ابزار دیجیتال لامبورگینی LB744

5 ع، ها

لامبورگینی که یکی از زیرمجموعه‌های آئودی است، تصمیم گرفته است که V12 را برای نسل آ، زنده نگه دارد. موتور 6.5 لیتری تنفس طبیعی تازه توسعه یافته تنها نخواهد بود زیرا با سه موتور الکتریکی کار می کند تا ،وجی ،یبی 1000 ، بخار را تولید کند. با رانندگی در حالت برقی در حالی که موتور بنزینی کاملاً خاموش است، می توان تنها از 180 ، بخار قدرت استفاده کرد.

LB744 علاوه بر داشتن یک V12 کاملاً جدید، از یک جعبه دنده هشت سرعته اتوماتیک دوکلاچه نیز استفاده خواهد کرد که در اوا، سال 2024 به جانشین هوراکان عرضه خواهد شد. لامبورگینی به وزن محدود خودرو اشاره نکرده است اما گفته احتراقی جدید موتور 37 پوند (17 کیلوگرم) س، تر است در حالی که مونوکوک فیبر کربنی 10 درصد کمتر از آونتادور وزن دارد.

یک بسته باتری کوچک 3.8 کیلووات ساعتی لیتیوم یونی که در تونل مرکزی نصب شده است، آب کافی برای حدا،ر 6 مایل (10 کیلومتر) خواهد داشت، بنابراین می توان گفت که با رانندگی LB744 در حالت EV سیاره را نجات نخواهید داد. . ترمزهای بزرگتر در هر دو محور، میله های ضد غلتش سفت تر، نسبت فرمان کاهش یافته و فرمان چرخ های عقب همه توسط لامبورگینی برای ، خشمگین مورد انتظار، که توزیع وزنی 44:56 خواهد داشت، تایید شده است.

این استتار آزاردهنده بالا،ه فردا، 29 مارس، ساعت 1 بعد از ظهر به وقت شرقی (7 بعد از ظهر CEST یا 5 بعد از ظهر به وقت گرینویچ) از بین خواهد رفت.


منبع: https://www.motor1.com/news/659364/lamborghini-lb744-final-spy-video/

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.