لامبورگینی Urus Performante در حالت رالی سرگرم کننده گران قیمت به نظر می رسد

مطمئناً بسیار سرگرم کننده به نظر می رسد، اما این در صورتی است که شما بتو،د از پس یک SUV گران قیمت برآیید، مثل اینکه پول یک شیء نیست.


منبع: https://www.motor1.com/news/629926/lamborghini-urus-performante-rally-mode-video/

با MSRP بیش از 200 گرند، لامبورگینی Urus معمولی خودروی ارز، نیست. اگر چیزهای غیرقابل مذاکره مرتبط با داشتن یک وسیله نقلیه – و در آن یک ایتالیایی – را در نظر بگیرید، بهتر است.

نتیجه یک SUV آفرود دوست داشتنی است که برای مق، با خاک و شن با سرعت بالا طراحی شده است. همانطور که در ویدئو نشان داده شده است، حتی سازنده محتوا نیز به لطف پرستاران رانندگی که توسط Urus Performante جدید به کار گرفته شده بود، احساس می کرد که یک راننده رالی حرفه ای بوده است.

179 ع، ها

اگر می‌پرسید که آیا Urus Performante ارزش این همه پول را دارد، آ،ین ویدیوی تبلیغاتی Lambo ممکن است شما را متقاعد کند.

همانطور که قبلاً متوجه شدیم که Urus Performante را می‌راندیم، حالت رالی سیستم‌های ضد رول و میرایی SUV را دوباره پیکربندی می‌کند. این اجازه می دهد تا محور عقب سوپر SUV کمی زنده بماند تا بتواند آزادانه تر از قبل از پیچ ها عبور کند. به طور خلاصه – سرگرم کننده تر.

ویدیویی که در بالای این صفحه جاسازی کردیم، سازنده محتوا، پل وا،، پشت فرمان یک لامبورگینی اوروس پرفورمانته است. ماریو فاسانتو، توسعه دهنده ویژگی و عملکرد خودروساز، به او ملحق شده است، و طعم رالی حالت را در مسیرهای آفرود نشان می دهد.

با این حال، Urus Performante فقط به قدرت اضافی و در دسترس بودن حالت Rally نیست. همچنین 104 پوند (47 کیلوگرم) س،تر از قبل است. شاسی آن نیز 20 میلی متر (0.8 اینچ) کاهش یافته است، در حالی که اکنون مسیرها 16 میلی متر (0.6 اینچ) عریض تر شده اند. گلگیرهای فیبر کربنی اضافی برای پیست عریض تر، مجهز به چرخ های اختیاری 23 اینچی یا 22 اینچی جعلی با پیچ های تیت،وم و ،تیک های سفارشی Pirelli Trofeo R وجود دارد.

لامبورگینی اوروس پرفورمانته 2023 پس دوباره، اگر یک SUV فوق‌العاده می‌خواهید که بتواند به ،وان یک مسابقه رالی دو چندان شود، لامبورگینی Urus Performante با قدرت اضافی و حالت رالی بهترین انتخاب شما خواهد بود. با این حال، این مبلغ برای 30000 دلار اضافی است.

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.