لامبورگینی Urus PHEV در قطب شمال آزمایش توانایی هوای سرد را انجام داد

ع، جاسوسی لامبورگینی اوروس PHEV جلو


منبع: https://www.motor1.com/news/651067/lamborghini-urus-phev-spied-arctic-testing-cold-weather/

بررسی کنید جست و خیز درباره ماشین ها پاد،ت برای اخبار بیشتر سوپراسپرت، در زیر موجود است.

چه زم، لامبورگینی با اوروس هیب، پلاگین عرضه می شود؟ شایعات مربوط به این مدل در سال 2021 منتشر شد و ما از سال 2022 گاه به گاه نمونه اولیه آن را مشاهده کردیم.

چندی پیش، دیدن یک لامبورگینی در برف کار بزرگی بود. با وجود LM002، همه چیز چند سال قبل با ورود اوروس تغییر کرد. انتظار می‌رود که لامبو تمام فصل در هر شرایط آب و هوایی عملکردی داشته باشد و این در مورد سطح تریم هیب، پلاگین آینده نیز صدق می‌کند. ع،‌های جاسوسی جدید یک خودروی آزمایشی Urus PHEV را ضبط می‌کنند که مطمئن می‌شود آب و هوای زمستان برای این خودروی فوق‌الکتریکی مشکل‌ساز نیست.

و اگر شایعات در مورد پیشرانه درست باشد، نباید هیچ شگفتی بزرگی وجود داشته باشد. منابع ما بر این باورند که لامبورگینی فناوری هیب، پلاگین را از پورشه به‌ویژه موتور 4 لیتری V8 با توربوشارژ دوقلو و موتور الکتریکی از پانامرا توربو S E-Hybrid به عاریت خواهد گرفت. اگر موتور پورشه در یک لامبورگینی کمی توهین آمیز به نظر می رسد، بد،د که نباید صرفاً یک تعویض مستقیم باشد. در حالی که پورشه 690 ، بخار قدرت را با این پیشرانه ارائه می دهد، لامبورگینی می تواند آن را به 820 ، بخار در تریم بالا تغییر دهد، در حالی که نوع کم قدرت آن حدود 675 ، بخار است.

16 ع، ها

ارتقای مک،کی تنها تغییراتی نیست که در زیر پوشش استتار محکم این خودروی آزمایشی پنهان شده است. برای کمک به برجسته شدن Urus PHEV از مجموعه، از یک فاسیای جلوی ویژه با دریچه‌های پایینی تغییر شکل داده شده استفاده می‌کند. بالاتر، این نمونه اولیه دارای چراغ های مختلف و کاپوت کمی متفاوت است. ما برای دیدن هر گونه تغییر در کناره ها یا در عقب تلاش می کنیم. به روز رس، های کوچک در ،مت عقب، به ویژه در مورد دیفیوزر، امکان پذیر است.

820 ، بخار افزایش قابل توجهی نسبت به پانامرا توربو S E-Hybrid دارد. با این حال، شایان ذکر است که حتی Urus PHEV با قدرت پایین تر Urus Performante را تحت الشعاع قرار می دهد تا به پرچمدار جدید SUV لامبورگینی تبدیل شود. البته، پیشرانه هیب، نیز به یک SUV سنگین وزن اضافه می کند. مدیریت صحیح آن وزن – چه روی سنگفرش یا برف – بخشی از فرآیند آزمایش است.

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.