لندرور جدید رنجروور اسپرت با SVR قدیمی در مسابقات درگ نزدیک می‌شود

شاید اسپورت جدید نتوانست نسل قبلی SVR را ش،ت دهد، اما به همین منوال ادامه داد. این نقطه شروع خوبی برای نسل پنجم SVR است که در حال توسعه است. این موتور کوچکتر اسپورت را خواهد داشت، اما می تواند 617 ، بخار (453 کیلووات) قدرت تولید کند که بیشتر از SVR قدیمی است و احتمالاً برای ش،ت آن کافی است.


منبع: https://www.motor1.com/news/628148/range-rover-sport-svr-drag-races/نسل پنجم لندرور رنجروور به تازگی وارد بازار شده است. این خودروساز به این SUV لو، یک طراحی مجدد کامل داده است و تغییرات زیادی در زیر ورق ف،ی با ظاهر آشنا اتفاق افتاده است. یک ویدیوی جدید Archie Hamilton Racing در یوتیوب، رنج روور اسپرت جدید را در برابر نسل قبلی رنجروور SVR در مسابقه ای برای مقایسه این دو در یک سری مسابقات درگ قرار می دهد.

اسپرت جدید دارای یک موتور جدید است که دارای یک موتور 4.4 لیتری V8 با توربوشارژ دوقلو است. این موتور 523 ، بخار (390 کیلووات) و 553 پوند فوت (750 نیوتن متر) گشتاور تولید می کند. SVR دارای موتور 5 لیتری V8 سوپرشارژ بزرگتر است. 575 ، بخار (575 کیلووات) اما تنها 516 پوند فوت (699 نیوتن متر) گشتاور تولید می کند.

لندرور رنج روور اسپرت 2023

در حالی که اسپورت با جدیدترین موتور و فناوری عرضه می‌شود، در مقایسه با آن هنوز قدرتش کم است و ،ری است که نتوانست بر آن غلبه کند. پرتاب های اسپورت از همان ابتدا خوب بود، اغلب SVR را از خط خارج می کرد، اما به اندازه کافی برای حفظ برتری خود در هر یک از سه مسابقه، قدرت نداشت. SVR می‌توانست جلوی اسپورت را بگیرد و به راحتی از آن عبور کند، قدرت اضافی که خود را در پیست کاملاً محسوس می‌کرد.

مسابقه رول نهایی تفاوت چند، با سایر راندها نداشت. اسپورت زودتر به برتری رسید، اما SVR قبل از عبور آن دو از خط پایان، آن را پس گرفت. قدرت اضافی موتور بزرگتر SVR برای آن کافی بود تا فعلاً تاج خود را در خط تولید نگه دارد.

39 ع، ها

رنج روور اسپرت جدید مانند سایر مدل‌های این خودرو از پلتفرم MLA-Flex این خودروساز استفاده می‌کند. معماری جدید به خودروساز این امکان را می دهد که آن را با آ،ین فناوری ها، از جمله فرمان تمام چرخ و سایر ویژگی ها، پر کند. با این حال، جدیدترین ورزش کار خود را در این رقابت انجام داده است.

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.