لندروور رنجروور Evoque فیس لیفت اسپید برای اولین بار تست شد

15 ع، ها

هیچ چیز در کناره ها تغییر نمی کند. این خودروی توسعه‌یافته بر روی چرخ‌های مشکی با 10 جفت پره سوار می‌شود.

برای مدل 2021 در ایالات متحده، لندرور Evoque را به روز کرد تا از جدیدترین سیستم سرگرمی Pivi Pro استفاده کند. همچنین تا هفت پورت USB-C و یک پد شارژ بی سیم در دسترس را اضافه کرده است. کابین یک سیستم تصفیه هوای اختیاری دریافت کرد که آ،ژن ها را در خودرو کاهش داد.

ع، های جاسوسی لندروور رنجروور ایووک فیس لیفت

Evoque فعلی در حال حرکت را ببینید:

ما فقط می تو،م از طریق پنجره ها نگاهی اجمالی به کابین داشته باشیم. هیچ نشانه ای از مخفی شدن روی داشبورد وجود ندارد، که ما را به این باور می رساند که هیچ تغییر قابل توجهی در آن وجود ندارد. بازنگری نرم افزار امکان پذیر است.

Evoque 2022 دارای ویژگی‌های استانداردی از جمله گرمکن صندلی‌های جلو، شارژر بی‌سیم تلفن هوشمند با تقویت‌کننده سیگنال، درب عقب برقی و ورود بدون کلید است. رنگ Ostuni Pearl White جایگزین سایه Yulong White شد.

نسل فعلی Evoque در سال 2018 معرفی شد و برای مدل سال 2020 وارد ایالات متحده شد. این تقریباً به اندازه نسخه قبلی است، اما تغییر به معماری عرضی ممتاز لندروور، فضای بار را شش درصد افزایش می‌دهد. در داخل، یک دسته ابزار دیجیتال و یک جفت صفحه نمایش در پشته مرکزی وجود دارد.

هیچ جزئیاتی از پیشرانه برای مدل به روز شده در دسترس نیست. در ایالات متحده، Evoque 2023 با یک توربوشارژ 2.0 لیتری چهار سیلندر با 246 ، بخار قدرت و 269 پوند فوت گشتاور یا یک نوع هیب، ملایم با تولید 296 ، بخار و 295 پوند فوت در دسترس است. اروپایی ها طیف وسیعی از دیزل، بنزین و حتی PHEV را برای انتخاب دارند.

پشت لباس استتار زیادی دارد. حتی چراغ های عقب هم پوشیده شده اند. پنهان کاری زیاد مانع از مشاهده هرگونه تغییر استایل می شود.

در جلو، به نظر می رسد که Evoque تازه شده دارای چراغ های جلوی جعبه ای است، اما به دلیل استتار، تشخیص قطعی آن دشوار است. جلوپنجره مرکزی دارای طراحی جدید با طرح مش، مستطیلی است. ورودی‌های ،مت پایینی در حال حاضر بیشتر شبیه شکاف‌ها هستند تا دهانه‌های بزرگ مدل موجود.

لندروور ایووک نقطه ورود شیک به زیربرند خودروهای رنج روور این برند است. این اولین بار است که نسخه به روز شده را در حال توسعه می بینیم.


منبع: https://www.motor1.com/news/670806/land-rover-range-rover-evoque-facelift-spy-s،s/

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.