لوازم یدکی مرسدس بنز.

از سال 1996، قطعات و چرخ ها را برای انتقال از یک ستاره به ستاره دیگر برچیده و ذخیره می کنیم. در انجام این کار، تجربه ما به اندازه طیف وسیعی از قطعات یدکی ما است: از لبه آلیاژی گرفته تا نوار تزئینی، بیش از 500000 قطعه در انبار داریم. ما خوشحالیم که شکات منطقی شما در مورد قطعات دست دوم را با ک، های کیفیت کاملاً مشخص و 24 ماه گارانتی برطرف کنیم.


منبع: https://www.mercedes-benz.com/en/vehicles/service-parts/spare-parts/

آیا به دنبال راه حل تعمیری هستید که متن، با مرسدس بنز شما و همچنین بودجه شما باشد؟ ما شما را با قطعات مستعمل مستقیماً از سازنده تحت پوشش قرار داده ایم. قطعات با کیفیت اصلی را با قیمتی دریافت خواهید کرد که منع، کننده ارزش فعلی بازار باشد. این بدان م،ی است که علاوه بر کیف پول خود، می تو،د از محیط زیست نیز محافظت کنید زیرا استفاده مجدد از قطعات باعث صرفه جویی در منابع و CO₂ می شود.

تعمیر مرسدس بنز همیشه ارزشمند است. اگر با هزینه مقرون به صرفه انجام شود، این امر در مورد سری های قدیمی تر نیز صدق می کند. با این حال، صرفه جویی در کیفیت گزینه ای نیست اگر می خواهید شاهد تبدیل شدن همراه موتوری خود به یک ک،یک باشید.

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.