لوله خرطومی فلکسیبل

لوله خرطومی نوعی لوله فلکسیبل یا به عبارتی منعطف است که برای گذر دادن انواع سیم و کابل برق در خرید لوله فلکسی دیوارها استفاده می‌شود. لوله‌های خرطومی در ساخت تمامی ساختمان‌های مسکونی، تجاری و اداری به کار می‌روند. یکی از قدیمی‌ترین انواع لوله‌های خرطومی، لوله فلکسیبل هوا برزنتی است.

لوله خرطومی فلکسیبل

هرچند هزینه خرید فلکسی با عایق الاستومری به نسبت دیگر لوله‌های خرطومی بسیار گران‌تر بوده و مصارف خاصی مثل نصب بر روی فن دستگاه ماینر دارد. جهت جلوگیری از آویزان بودن کابل‌‌های برق در ارتفاع دیوار از بست لوله فلکسی می‌‌توان کمک گرفت. از فلکسیبل نسوز می‌‌توان در کوره‌‌، سیستم هوارسانی و تهویه هوا، تخلیه بخارهای گاز با درجه حرارت بالا استفاده کرد. در سایز، مدل و محل‌‌های متنوع به سیستم برق‌‌کشی شکل خاص و اصولی داده و با استفاده از پوشش اضافی، کابل‌‌های برق را مورد حفاظت قرار می‌‌دهند. فروشگاه اینترنتی پیمان تابلو با هدف ” ایجاد یک مرجع جامع جهت تأمین کلیّه ملزومات تابلو برق صنعتی ” در سال 1394 فعالیت خود را آغاز کرده و هم اکنون با بیش از 2000 کالا یکی از جامع ترین فروشگاه های اینترنتی در زمینه ملزومات تابلو برق صنعتی به شمار می رود.

مزایا استفاده از لوله فلکسیبل مرغوب

لوله‌های فلکسی بر اساس سطح مقطعی که دارند در اندازه‌های مختلفی موجود می‌باشند. همچنین این نوع لوله‌ها بسیار مقرون به صرفه جهت استفاده در فضاهای سربسته هستند. بازه مقاومت این نوع لوله‌ها در برابر حرارت و دما بین منفی ۲۰ درجه سانتی گراد تا مثبت ۱۱۰ درجه سانتی گراد متغیر است. به عنوان یک محافظ اصلی از هادی های جریان برق در سیم کشی درون دیوار کاربرد فراوان دارد. الاستومر نوعی پلیمر خاص بوده و افزایش قدرت انعطاف، سهولت در نصب، عایق گرما و صدا را در پی دارد. انعطاف بالا، مناسب برای فضاهای اسیدی و قلیایی، نصب آسان، عمر بالا و تحمل فشار موجب استفاده از کمبی در انواع سیستم دمنده و مکنده شده است.

این محصول از رایج‌ترین انواع لوله‌های فلکسی می‌باشد که در نصب دوربین‌های مدار بسته بیشتر مورد استفاده قرار می‌گیرد. جنس کانال خرطومی این نوع لوله همواره نوار برزنت پارچه‌ای است که این نوار از جنس PVC لمینت ساخته شده است. ساختار تشکیل دهنده‌ی بدنه انواع گوناگون لوله فلکسیبل هوا بر اساس المان‌هایی مانند دما و فشار، خوردگی و ساییدگی و همچنین میزان سختی شرایط محیطی متفاوت است.

بستگی دارد که این موارد می تواند تولید کانال های خرطومی فلکسیبل با لوله فلکسی یا لوله فلکسیبل را تحت شعاع قرار دهد. شرکت صنعتی نظری تولید کننده انواع لوله خرطومی مناسب واحدهای ساختمانی مسکونی، اداری، تجاری و صنعتی است. سال‌‌ها سابقه تولید تجهیزات ساختمانی سیستم هوارسانی و محافظتی کابل‌‌های برق مثل لوله فلکسی نشان از استمرار در کیفیت قطعات تولیدی این مجموعه دارد. کاهش میزان هزینه‌‌های خرید به دلیل حذف واسطه‌‌ها و سودجویی افراد غیرمسئول نیز از دیگر مزایای همکاری مستقیم با شرکت تهویه نظری خواهد بود. لوله خرطومی فلکسیبل (لوله شلاقی) در دو نوع روکش دار و بدون روکش و در سایزهای ۱۰۰، ۷۵، ۶۳ ، ۵۲ ، ۴۸ ، ۴۲ ، ۳۶ ، ۲۹ ، ۲۵، ۲۱،۱۶ ، ۱۳ ،۱۱ ، ۹ عرضه می گردد و جهت لوله کشی برق ساختمان،برق صنعتی ،کابلکشی دوربین مداربسته و … مورد استفاده قرار می گیرد. این نوع از لوله‌های فلکسی طبق استاندارد جهانی EN و با مواد اولیه گالوانیزه و شیلد آلومینیومی ساخته شده است.

با اتصال گلند به لوله فلکسیبل می توان از کابل ها و سیم ها در برابر عوامل محیطی مانند ورود حشرات یا ورود نور خورشید و یا ضربه جلوگیری کرد. لوله فلکسیبل عایقی IFD مانند کمبی از سه لایه تشکیل شده است که دو لایه بیرونی آن از جنس آلومینیوم و لایه درونی آن پلی استر می‌باشد. اما لوله فلکسیبل هوا که مناسب انقال جریان هوا میباشد بسیار سبک و قابل انعطاف است و از جنس های مختلف با کاربرد های متفاوت تولید میشود.

در کیفیت لوله های فلکسی خرطومی، کانال فلکسیبل، کانال فلکسی، لوله های فلکسیبل و … لوله فلکسی خرطومی یا لوله های خرطومی در بسیاری از پروژه های مسکونی، تجاری، بیمارستانی، فرودگاهی و … مورد استفاده قرار می گیرند و این شرکت توانسته در سال های اخیر با استفاده از به کارگیری تجهیزات و ماشین آلات پیشرفته مطابق با تکنولوژی روز دنیا کانال های فلکسیبل یا لوله های فلکسیبل خرطومی را تولید و به بازار عرضه نماید. مقایسه لوله فلکسی بل با کانال گالوانیزهلوله فلکسیبل هوا دارای مزایا و ویژگی بسیار زیادی است از مهمترین آنها کاهش و حذف صداهای اضافی است در صورتی که در کانال های که از جنس گالوانیزه است صدا های سیستم و هوایی که از کانال عبور می کند بسیار زیاد است.

پشتیبانی محصول

– کاربران می‌توانند نقد خود به هر بخش از هایپرعطر را در قسمت“تماس با ما”اعلام کنند؛ لذا هیچ‌گونه نقدی را درباره‌ی سایت یا خدمات آن در قسمت نظرات ننویسید. – هرگونه نوشتاری که حاکی از تبلیغ داشته باشد نظیر درج لینک سایت‌های دیگر در هر قسمت از سایت یا استفاده از نام اشخاص و سایت‌های دیگرممنوع می‌باشد. که در ابتدا مطلب هم به میزان انتقال جریان هوا از لوله را اشاره کردیم. عایق های موجود در جداره این نوع از لوله ها می توانند در برابر حریق و یا بخارهای موجود در محیط ها مقاومت ایجاد کنند.

  • در سایز، مدل و محل‌‌های متنوع به سیستم برق‌‌کشی شکل خاص و اصولی داده و با استفاده از پوشش اضافی، کابل‌‌های برق را مورد حفاظت قرار می‌‌دهند.
  • لوله فلکسیبل هوا به طور گسترده و ویژه در صنایع مختلف از جمله صنعت تهویه مطبوع، معادن، مراکز پزشکی، آزمایشگاهی، فست فود ها، کافی شاپ ها، پاساژ ها، گلخانه ها، انبار ها، چاپخانه ها، کارخانجات نساجی و سایر صنایع مختلف کاربرد زیادی دارد.
  • – با توجه به ساختار بخش نظرات، از سوال‌کردن یا درخواست راهنمایی در این بخش خودداری کرده و سوال یا درخواست راهنمایی خود را از طریق بخش“تماس با ما“برایمان ارسال کنید.
  • اولین و مهم‌ترین ویژگی لوله‌های فلکسی انعطاف‌پذیر بودن آنهاست به طوریکه در مواردی که نیاز باشد سیم‌ها و کابل‌ها از زوایای خاص و پیچ وخم‌های مداوم عبور کنند، نیازی به اتصالات برای نصب و هدایت لوله‌ها نباشد.

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.