لکسوس توضیح می دهد که هر یک از مدل های آن به چه معناست

ل،وس رادیکال کوپه (RC) Lexus NX که مخفف آن است کراس اوور زیرک، به این نام نامگذاری شد تا نشان دهنده اندازه کوچکتر، طبیعت و ماهیت چا، تر خودرو باشد که برای مسیرهای شهری و روستایی عالی است.

این اف ،د نشان‌دهنده مدل‌های با کارایی بالا در محدوده ل،وس است – که در اشاره به فوجی اسپیدوی در ژاپن استفاده می‌شود، جایی که صدها ساعت آزمایش روی RC F انجام شد.

مارک ژاپنی هاچ ، پنج در خود را Lexus CT نامگذاری کرد که مخفف آن است تور خلاق. به گفته ل،وس، خلاق از آنجایی که این خودرو از یک پیشرانه هیب، در ،متی استفاده می‌کرد که مدل‌های دیزلی بر آن غالب بودند، استفاده شد، در حالی که گردش برای مق، با این افسانه استفاده شد که خودروهای هیب، به م،ای قرب، ، فضای چمدان و مسافر است.

Lexus UK م،ای واقعی این حروف را نشان می دهد – شاید چیزی که ارزش آن را دارد که در طول جشن های تعطیلات به دوستان خود اشاره کنید. در اینجا لیست به ترتیب حروف الفبا آمده است.


منبع: https://www.motor1.com/news/628765/lexus-model-designations-explained/

ارائه شده از سال 1992 تا 2010، Lexus SC، یا جام ورزشی، من، بازار کوپه های لو، متوسط ​​است.

کراس اوور ل،وس چا، (NX)

این کراس اوور تابشیل،وس RX یا ل،وس RX، نشان‌دهنده آینده مورد انتظار این خودروساز است که در آغاز هزاره جدید عرضه شد. این L ،د برای نشان دادن نسخه های بزرگتر و هفت نفره استفاده می شود.

ل،وس کوپه لو، (LC)

ل،وس UX کوچک‌ترین خودرو در خط تولید کراس اوورهای این برند است و اولین باری است که این خودروساز یک کراس اوور کامپکت واقعی و لو، تولید می‌کند. UX مخفف کراس اوور شهری، به گفته ل،وس، “با هدف تجسم س،ی آزادانه که برای کاشفان شهری مدرن جذاب باشد.”

پیروی از ل،وس LS در استفاده از سدان به ،وان ،د، GS، که به م،ی سدان بزرگ، مدل سایز متوسط ​​این خودروساز است. نام آن نشان دهنده موقعیت آن به ،وان فرزند وسط در خط تولید سدان ل،وس است.

نام مدل‌های خودرو برای شرکت‌های خودروسازی مهم است زیرا هویت محصولات آنها را ارائه می‌دهد و آنها را در میان دریای خودروهای موجود در بازار نسبتاً منحصربه‌فرد می‌سازد. در حالی که برخی از خودروسازان از کلمات خاص (یا گاهی اوقات عبارات) به ،وان نام مدل استفاده می کنند، برخی دیگر مانند ل،وس ترجیح می دهند از حروف برای نشان دادن منطق پشت هر یک از خودروهای خود استفاده کنند.

سدان لو، ل،وس (LS)

در حالی که ابرخودروی V10 ل،وس به ،وان مفهوم LFA متولد شد Lexus Future Advance، بعداً به آن تغییر یافت Lexus F-Sports Apex در شکل تولید آن این به م،ای نشان دادن موقعیت LFA به ،وان معیار برند عملکرد سری F بود.

ل،وس ES در کنار LS عرضه شد. ES مخفف عبارت است سدان اجرایی، به م،ای نسخه کوچکتر مدل پرچمدار است.

ل،وس RC یا جام رادیکال، برای به چالش کشیدن تصورات در مورد اینکه یک هیب، بنزینی-الکتریکی خود شارژ شونده چگونه باید باشد طراحی شده است.

تورهای خلاقانه ل،وس (CT)

این برند لو، ژاپنی همچنین به ساخت قایق های تفریحی پرداخت و نام قایق خود را Lexus LY یا قایق تفریحی لو،.

Lexus F-Sports Apex (LFA)

قایق تفریحی لو، ل،وس (LY)
ل،وس اسپرت کوپه (SC)

مدل پرچمدار، ل،وس LS مخفف عبارت است سدان لو،و به همین ترتیب این خودرویی است که ل،وس را در سال 1989 به ،وان یک خودروساز لو، عرضه کرد. اوج کار 60 طراح، 1400 مهندس، 2300 تکنسین و بیش از 200 کارگر پشتیب، بود.

ل،وس گرند سدان (GS)
کراس اوور شهری ل،وس (UX)

برای ،یب پیشنهادات ممتاز ل،وس LS در یک بدنه کوپه “فریبنده”، LC یا کوپه لو،، کوپه پرچمدار این خودروساز است که “در هر بعد مهندسی شده است تا یک تجربه رانندگی بسیار خاص و با ارزش را ارائه دهد.” دیگری سی ،د مخفف قابل تبدیل در برخی از بازارها.

ل،وس گرند کراس اوور (GX)
نکته قابل توجهی که در انتشار مجله ل،وس UK حذف شده است، Lexus GX است که مخفف عبارت کراس اوور بزرگ. درست مانند GS، GX به ،وان فرزند می، در خط تولید کراس اوور/SUV این خودروساز ایستاده است.

اسپرت هوشمند ل،وس (IS)

در حالی که ممکن است فکر کنید که اس در ل،وس IS مخفف سدان، در واقع اینطور نیست. IS مخفف ورزش هوشمند. این مدل قرار بود ویژگی‌های سنتی ل،وس را در بسته‌ای کوچک‌تر و از نظر مک،کی پویاتر برای جذب مشتریان جوان‌تر نشان دهد.

کراس اوور تابشی ل،وس (RX)

همچنین در نسخه ل،وس LX که مخفف آن است حذف شده است کراس اوور لو،. از آنجایی که این مدل در واقع یک کراس اوور نیست – این یک SUV تمام عیار بر پایه تویوتا لندکروزر است – برخی واردکنندگان از آن استفاده می کنند. لو، چهار چرخ متحرک برای نشان دادن حروف

سدان اجرایی ل،وس (ES)
کراس اوور لو، ل،وس (LX)

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.