لکسوس GX 2024 دوباره مورد آزار قرار گرفت، اولین معرفی در 8 ژوئن اعلام شد

صحبت از آفرود تویوتا شد، این دو وسیله نقلیه احتمالاً باید اشتراکات زیادی داشته باشند. ما مطمئناً می د،م که پلت فرم بدنه روی فریم بین این دو شاسی بلند مش، خواهد بود و قبلاً GX و لندکروزر گزینه های پیشرانه مشابه و استایل مشابهی داشتند. در حال حاضر هیچ چیز رسمی نیست، اما گزارشی از سال 2021 ادعا می کند که GX جدید خانواده ای از موتورهای برقی را برای بهره وری بهبود یافته و حتی گشتاور پایین تر دریافت می کند.

این پیش نمایش جدید از مدل ناهموار، ،مت عقب و بخش بزرگی از نمای جانبی آن را به ما نشان می دهد. ما می‌تو،م شباهت‌های آشکاری را با جدیدترین تویوتا لندکروزر ببینیم، اگرچه تفاوت‌های قابل توجهی نیز بین این دو وجود دارد. برای شروع، چراغ‌های عقب توسط یک نوار LED به هم متصل می‌شوند که تمام عرض دریچه عقب را می‌پوشاند. نمای جانبی دارای خطوط مستقیم تری است، به خصوص در اطراف ناحیه اطراف گلگیرهای عقب. آ،ین اما نه کم اهمیت، ما همچنین می تو،م آینه های جانبی بلندتر و باریک تر را در مقایسه با لندکروزر ببینیم.

ما این شانس را نداشتیم که آزمایش GX 2024 را در جاده های عمومی ببینیم، اما اوایل این ماه دو رندر منتشر کردیم. (به لینک های مرتبط زیر مراجعه کنید) نمایش پیش نمایش غیر رسمی از نمای بیرونی مدل. با مقایسه نقاشی‌های دیجیتال با این تصویر تیزر جدید، به نظر می‌رسد که تفاوت‌های جزئی در پشت وجود دارد، اما در کل، ما ایده بسیار خوبی از ظاهر GX جدید داریم.

به ،وان نکته پای،، مایلیم به شما یادآوری کنیم که GX تنها ل،وس جدید نخواهد بود که در 8 ژوئن رونمایی می شود. این خودروساز قبلاً اعلام کرده است که حمل و نقل خانوادگی کاملاً جدید سه ردیفه TX نیز اولین رسمی خود را معرفی خواهد کرد. ظهور در آن تاریخ تنها سه روز قبل از آن، ل،وس از LBX به ،وان نسخه شیک تویوتا یاریس کراس نیز رونمایی خواهد کرد.


منبع: https://www.motor1.com/news/669091/2024-lexus-gx-teased-june-8-debut/

ل،وس به طور رسمی شمارش مع، را برای معرفی نسل جدید GX آغاز می کند. این شرکت ژاپنی تصویر تیزر جدیدی از این SUV منتشر کرده و تایید می کند که در 8 ژوئن در آستین، تگزاس رونمایی خواهد شد.

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.