لیست قیمت کابل و تبدیل USB، ۲۹ آبان ترب

سیم شارژر جز آن دسته از وسایلی است که به دلیل استفاده زیاد همیشه در معرض مشکلاتی همچون جداشدن سوکت از سیم و پاره شدن می‌باشد. به همین جهت پیشنهاد میکنیم هیچوقت کمیت را فدای کیفیت نکنید و از سیم شارژر اورجینال استفاده کنید تا کمتر در معرض این خسارت ها باشید ، اصولا یکی از دلایل خرید کابل شارژ گوشی همین است . اگر گوشی شما فست شارژ است بالطبع باید کابل شارژری را بخرید که این قابلیت را ساپورت کند. اگر شارژر شما فست شارژ نباشد با وجود داشتن گوشی فست شارژ روند شارژ شدن طول می کشد.

کابل شارژر گوشی و تبلت

ابتدا بررسی کنید پریز برقی که شارژر را به آن وصل کرده‌اید سالم است یا خیر. شارژر را به پریز متصل کنید و منتظر بمانید تا جریان برق وارد گوشی شما شود. اگر این مرحله را به سلامت پشت سر گذاشتید، به مرحله بعدی بروید. شارژرهایی که حروف کوچک انگلیسی روی آن‌ها نوشته شده است، تقلبی هستند. به عنوان مثال، به جای 1A از حروف کوچک 1a استفاده شده باشد. اگر شارژرهای دیواری برای شما بسیار سنگین هستند و به دنبال شارژرهای سبک‌تری هستید، می‌توانید یک شارژر رومیزی تهیه کنید.

کابل فست USB به TYPEC LED Digital یسیدو YESIDO CA85 طول 1.2 متر 66 وات

لیست قیمت کابل و تبدیل USB، ۲۹ آبان ترب

بیشترین استفاده این کابل ها در ماشین و برای اتصال گوشی به ضبط است. استفاده از مطالب فروشگاه اینترنتی دنیای باتری فقط برای مقاصد غیر تجاری و با ذکر منبع بلامانع است. گاهی از وضعیت ظاهری آن مشخص بوده و گاهی نیز از عدم شارژ باتری هنگام اتصال شارژر می توان به خرابی آن پی برد. میکرو USB استاندارد فعلی دستگاه های قابل حمل و موبایل است که تقریبا توسط هر سازنده ای به جز اپل به‌کار می‌رود. در بیشتر مواقع کاربر سوکت را به صورت وارونه وارد درگاه گوشی می‌کند و به تدریج باعث هرزشدگی و خرابی درگاه یا سوکت شارژر می‌شود.

کابل‌های انتقال داده معمولاً دارای چهار سیم هستند در حالی که کابل‌های USB فقط دارای 2 سیم هستند. مهمترین آنها این است که انتقال برق پورت TYPE-C دو طرفه است، به این معنی که نه تنها می تواند دستگاه تلفن همراه را با نوت بوک شارژ کند، بلکه نوت بوک را با دستگاه های دیگر یا یک پاور بانک نیز شارژ می کند. در گوشی های اندرویدی جدید، استفاده از پورت TYPE-C روز به روز محبوبیت بیشتری کابل شارژر سامسونگ پیدا می کند. کابل داده TYPE-C یک رابط اتصال از استاندارد USB 3.1 است.

آشنایی با استانداردهای کابل فست شارژ سبب می‌شود در هنگام خرید نکات طلایی را به یاد داشته باشیم. این قبیل درگاه و به طبع کابل‌های دارای این درگاه به اندازه سایر موارد موجود در لیست معمول و همه کاره نیستند. اتصالات USB Type-B در درجه اول برای اتصال چاپگرها و اسکنرها به رایانه‌ها هستند. آن‌ها دارای شکل مربع با گوشه‌های خارجی مورب در انتهای بالا هستند. هنوز هم ممکن است در بعضی از دستگاه‌ها پورت USB Type-B پیدا کنید، اما بسیار نادر است.

کابل تبدیل USB-C به جک هدفون سامسونگ مدل Samsung EE-UC10

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.