مازراتی گرن کابریو برای اولین بار با موتور V6 اسپیکر کرد

مدل‌های 3.0 V6 احتمالاً در رتبه اول قرار می‌گیرند، اما قوی‌ترین نسخه در این محدوده، GranCabrio Folgore خواهد بود. باز هم، سخت‌افزار خود را با نسخه سقف سخت همان خودرو به اشتراک می‌گذارد، به این م،ی که قدرت از یک سیستم الکتریکی دو موتوره با قدرت 750 ، بخار (560 کیلووات) و 995 پوند فوت (1350 نیوتن متر) گشتاور فوری تامین می‌شود. این اعداد باعث می شود که GranCabrio جدید قدرتمندترین کانورتیبل تولیدی باشد که تاکنون از مازراتی آمده است. انتظار می رود GranTurismo Folgore سرعت 0-62 مایل در ساعت (0-100 کیلومتر در ساعت) را تنها در 2.7 ث،ه انجام دهد، اما کانورتیبل احتمالاً به دلیل وزن اضافی کمی کندتر خواهد بود.


منبع: https://www.motor1.com/news/618110/maserati-gran-cabrio-spied-first-time/

این ع،‌های جاسوسی درست به موقع برای تایید گزارشی از ابتدای ماه جاری آمده است که می‌گوید GranCabrio هم‌اکنون در حال توسعه است. این نمونه اولیه دارای لوله های اگزوز در پشت است، به این م،ی که یک موتور احتراقی در زیر کاپوت وجود دارد. ما در حقیقت می د،م که این کانورتیبل آینه موتورهای کوپه خواهد بود و یک آسیاب 3.0 لیتری توربوشارژ دوقلو وجود دارد که این نمونه اولیه را تامین می کند. ما نمی د،م که آیا 489 ، بخار (365 کیلووات) و 442 پوند فوت (600 نیوتن متر) گشتاور دارد یا 550 ، بخار (410 کیلووات) و 479 پوند فوت (650 نیوتن متر)، اما این به این بستگی دارد. سطح تریم (Modena یا Trofeo) در نسخه تولیدی.

از همان نگاه اول به گرند تورر کانورتیبل، می‌توان گفت که تقریباً دقیقاً شبیه به گرن توریسمو جدید است. بدیهی است که تنها تفاوت در نگاه اول، رویه نرم است که جایگزین چیدمان سقف سخت کوپه شده است. با این حال، خودروی آزمایشی دارای چراغ‌های جلو، سپر و سایر جزئیات کوچک‌تر بود که هیچ تفاوتی با GranTurismo تولیدی نداشت.

اولین ع، جاسوسی مازراتی گرن کابریو

11 ع، ها

با دیدن پیشرفت کار روی GranCabrio جدید، دلایلی داریم که باور کنیم نسخه‌های تولیدی نهایی در نیمه دوم سال آینده عرضه خواهند شد.

Maserati GranTurismo کاملاً جدید اوایل این ماه به طور رسمی معرفی شد و ما می‌تو،م نگاهی اولیه به نسخه روباز آن بیندازیم. آنچه در گا،ی زیر مشاهده می کنید اولین ع، های جاسوسی نسل بعدی GranCabrio است که توسط عکاسان ما در ایتالیا شکار شده است. این یک نمونه اولیه کاملاً استتار شده است، اما، صادقانه بگویم، تغییر ظاهر آن چیز زیادی را به تخیل نمی‌گذارد.

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.