ماشین‌های اینفلوئنسرهای ریچارد هموند روست را از میخانه مورد علاقه‌اش تماشا کنید

در ادامه، ما یک مینی ک،یک داریم. هیچ چیز بحث برانگیزی در مورد مینی وجود ندارد که با رنگ قرمز ک،یک با ،مت بالایی سفید رنگ آمیزی شده است. با این حال، مالک Mini کمی بحث برانگیز است، زیرا هموند قدیمی هاموند، جرمی کلار،ون است. هاموند نمی تواند خود وسیله نقلیه را ایراد بگیرد، اما تعجب می کند که “هشت و نیم فوت پسر شمالی که رانندگی را در دهه 1800 آموخته است” با چنین ماشین کوچکی چه می کند.

در نقطه مقابل طیف مینی ساده، به سراغ بوگاتی شیرون استیو همیلتون می رویم. هاموند که در صورتی و کروم پیچیده شده است، باور ندارد که هر ،ی پولی را برای ،ید یک بوگاتی ،ج کند و سپس آن را بپیچد. او به همیلتون پیشنهاد می کند دفعه بعد پولش را پس انداز کند و یک تی شرت ب،د که اعلام کند او ، است.

بعد، ما جگوار S-Type آن را جول داریم. مدلی در سال 1999 رنگ بژ افتضاحی را نقاشی کرد که به گفته هاموند شبیه “یکی از آن مبل های وحشتناکی است که در آمریکا تبلیغ می شود.” او واقعاً از اینکه جوئل به خودرویی افتخار می کند که حتی “V8 خوب” ندارد، ناامید است. با این حال، او از جوئل دعوت می کند تا در یک رویداد آینده جگوار با او ملاقات کند.

ماشین نهایی Drift HQ سبز C4 کوروت متعلق به Adam LZ است. هاموند از انتخاب یک C4 Corvette به ،وان یک خودروی خنک و قدیمی استقبال می کند، البته تا زم، که در هر رنگ دیگری بدون کیت بدنه باشد. همانطور که “رزیدنت آمریکایی” در تخت گاز و تور بزرگ، هاموند به خوبی از V8 های آمریکایی قدرد، می کند و به آدام ال.


منبع: https://www.motor1.com/news/657979/richard-hammond-roast-influencers-cars/

با شروع با فورد برانکوی قدیمی سیدنی سوینی در سال 1969، هاموند تصدیق می کند که ماشین من،ی را انتخاب کرده و با سلیقه انجام شده است، اما این سوال را مطرح می کند که آیا او واقعاً همه کار را انجام داده است یا خیر. او همچنین فکر می کند که او باید آن را همانطور که در ابتدا برنامه ریزی شده بود، آبی عزیزم رنگ می کرد. جدا از رنگ، او نه تنها از انتخاب Bronco بلکه از کیفیت بازسازی نیز تحت تأثیر قرار گرفته است.

هتل بریج در باترمر یک مسافرخانه عجیب در منطقه لیک ،ستان است. این مکان تقریباً در نیمه راه بین من،تر، ،ستان، و گل،و، اسکاتلند واقع شده است، و مک، ایده آل است. خود هتل دنج است و مهمان نوازی گرمی را ارائه می دهد. این تا زم، است که ریچارد هاموند ظاهر می شود و شروع به برشته ، ماشین های اینفلوئنسرها می کند.

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.