ماشین هنری Lakwena شارژ شده کوچک می‌خواهد لبخندی بر لبان شما بیاورد

همانطور که گفته شد، مینی، به ،وان بخشی از گروه BMW، شریک رسمی مسابقات قهرم، اروپا 2022 خواهد بود. Mini برای اولین بار Mini Recharged Lakwena را در 11 آگوست در Königsplatz معرفی خواهد کرد. این خودرو در کنار سایر نسخه‌های ویژه مینی از جمله خودروهای ویژه طراحی شده توسط پل اسمیت و دیوید بووی برای چهلمین سالگرد مینی در سال 1999 خواهد بود.

Mini Recharged Lakwena به م،ای واقعی کلمه پر از رنگ و ال،ایی است که با آثار این هنرمند ،ن لندن هماهنگ است. او عمدتاً در فضاهای عمومی کار می کند – که قابل توجه آن در نمایشگاه موتور IAA Mobility 2021 بود که در آن یک نمای مرتفع سابق خا،تری در مونیخ را نقاشی کرد. آثار هنری او سپس شادی دو زندگی و شعار مرکزی مینی را با نقاشی دیواری او “عشق بزرگ” منع، می کرد.

Lakwena توضیح می دهد: “امیدوارم این Mini Recharged باعث شود مردم احساس خوبی داشته باشند و لبخند را بر لبانشان بنشاند. این مینی جشنواره رنگی فرهنگ ها است.”

مینی لا،ا شارژ شده

مینی پاویون در Lenbachplatz، مسابقات قهرم، اروپا، برنامه ای از تن، اندام، تغذیه، ذهن آگاهی، هنر و موسیقی را ارائه خواهد کرد. Mini Recharged Lakwena از 12 تا 17 آگوست 2022 به نمایش گذاشته خواهد شد.


منبع: https://www.motor1.com/news/603428/mini-recharged-lakwena-art-car/

به ،وان شریک رسمی مسابقات قهرم، اروپا 2022، Mini یک بار دیگر با هنرمند بریت،ایی Lakwena Maciver همکاری می کند تا یک ماشین هنری Mini Recharged دیگر بسازد. البته Mini Recharged یک مینی ک،یک است که عمر دومی دارد که در آن موتور موجود با یک درایو الکتریکی جدید توسط Mini Partner Recharge Heritage Ltd تعویض شده است.

29 ع، ها

بر اساس این انتشار، طراحی Mini Recharged Lakwena سفرها و مسیرهای مختلف افراد مختلف را با ال،ا و رنگ‌های روشن تجلیل می‌کند.

Mini Recharged Lakwena دومین Mini Recharged است که با پیروی از پل اسمیت طراح مد بریت،ایی و مدلش که اوایل امسال معرفی شد، به یک ماشین هنری تبدیل شد.

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.