ماشین چمن زنی Briggs & Stratton از موتور V8 کاملاً خانگی استفاده می کند

ما چیزهای عجیب و غریب مانند وسایل نقلیه خانگی یا خلاقیت های عجیب و غریب، عجیب و غریب و کاملاً عجیب را دوست داریم. فورد ماوریک قدیمی با کاربراتور ماشین چمن زنی یکی از مواردی است که هنوز درباره آن صحبت می کنیم. اما ما همچنین نمی‌تو،م از خلاقیت‌های کانال یوتیوب Lyckebo Mekaniska، که از نحوه ساخت موتور V8 خود از آلومینیوم ضایعاتی شروع می‌شود، استفاده کنیم.

در یوتیوب برای ماشین های چمن زنی V8 جستجو کنید، هیچ کمبودی در موارد عجیب و غریب خانگی پیدا نخواهید کرد. تماشای آنهایی که توسط مرد فلوریدا به تنهایی ساخته شده است ممکن است روزها طول ،شد. اما در مورد یک ماشین چمن زنی V8 کاملاً خانگی، ماشینی که موتور آن به طور کامل توسط یک نفر در گاراژ او ساخته شده است، چطور؟ نیازی به گفتن نیست که توجه ما را به خود جلب کرد.

دلیل واقعی اینکه همه ما اینجا هستیم این است که ببینیم آیا این چیز واقعاً کار می کند یا خیر. با نگاهی به اطراف مغازه، یک تراکتور باغی Partner P115 زرد رنگ را می بینیم. ما نمی تو،م فکر نکنیم که او به طور خاص موتور را برای این ماشین چمن زنی خاص طراحی کرده است. کار او بیش از حد دقیق است که نمی‌توان آن را در نظر گرفت. اما چیز تراکتوری در نوعی لحظه “آبجوی من را نگه دار” معرفی می شود که بر ارزش سرگرمی می افزاید.

سپس قطعات را آسیاب و مونتاژ می کند، از جمله سرسیلندر، میل لنگ و میل بادامک. تنها چیزی که در مغازه او ساخته نمی شود، توزیع کننده فورد است که او از eBay ،یده است. موتور را خودش طراحی کرد و نتیجه نهایی یک اثر هنری است. همه چیز از نقشه ها گرفته تا ساخت و مونتاژ نهایی فوق العاده حرفه ای به نظر می رسد. ما اطلاعات کمی در مورد صنعتگر پشت این شاهکار مهندسی داریم. توضیحی که در بیو یوتیوب وجود دارد فقط می گوید: “من موتورهایی را دوست دارم که سروصدا می کنند.”

نتایج نهایی برای خود صحبت می کنند. V8 هوا خنک مانند یک هواپیمای تک موتوره به نظر می رسد و بیش از چالش ایجاد انگیزه در وسیله نقلیه است. ما نمی د،م که این کار چقدر سریع خواهد بود. اما برای سازنده آن، واضح است که سرگرمی از ساخت یک موتور کار از ابتدا حاصل می شود.


منبع: https://www.motor1.com/news/653287/briggs-and-stratton-custom-v8-mower/

آیا ما اشاره کرد که مرد کامل است؟ برخی از مردم از روشن ، موتور خانگی خود راضی هستند. اما این مرد روی بهبود آن کار می کند. او یک شیر آزاد کننده فشار روغن را برای رفع نشتی روغن در دورهای بالا نصب می کند. موتور خیلی باریک کار می‌کند و همیشه نیاز به خفه ، دارد، بنابراین او یک جت اصلی قابل تنظیم می‌سازد.

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.