مانیتور صنعتی ویدئو وال چیست؟

انواع متفاوتی از فلاشر در بازار موجود است که تعداد کانال و میزان جریان خروجی آن ها متفاوت است که هر دو با توجه به ال ای دی ها تنظیم می گردد. دو نوع از تابلو های ثابت در بازار ارائه می شود: نوع اول کتیبه ای می باشد که بر سر در مغازه ها مشاهده می کنیم و نوع دوم برشی است. بعد از این مرحله طرح ایجاد شده با کمک دستگاه لیزر (این دستگاه معمولا مورد استفاده سازندگان تابلو های تبلیغاتی و گروه های تبلیفاتی می باشد , در تعمیرات تابلو ال ای دی ثابت ( LED ) نیز مورد استفاده قرار میگیرد. نزدیک ترین و دورترین فاصله مکان نشستن اپراتورها از دیوار نیز باید در نظر گرفته شود. از حالت صفحه نمایش دیوار ویدیویی (wall screen mode) و حالت صفحه نمایش شبیه سازی (clone screen mode) پشتیبانی کنید. توجه کنید قسمتی از تابلو های ال ای دی ثابت که به طور مستقیم بر قیمت تعمیرات تابلو ال ای دی ثابت اثر می گذارد همین ال ای دی ها می باشد که با توجه به سفارش مشتری با تراکم ها و تعداد متفاوت روی یک برد مسی یا پلاکسی گلاس نصب می گردند.

باید خاطر نشان کرد که ساختار ساده این تابلو های ال ای دی ثابت LED اگر در اینده دچار مشکلی شود به سادگی قابل تعمیر بوده و در مدت زمان کمی درست می شود. تابلو های ال ای دی ثابت جایگزین بهتری شدند به سبب فواید و امکانات فراوان تری که داشتند. تابلو های ثابت نسبت به روان ساده تر بوده و راحت تر تهیه می شوند و در عین حال در صورت پیدا کردن ایراد یا مشکل تعمیرات ساده و کم خرج تری دارند. با این وجود برخی تابلو ها بدون مقاومت تهیه می گردند. مشتریان نباید کسب و کار شما را با برخی محصولات یا خدمات ترک کنند بلکه باید کاملا راضی باشند. اما ممکن است در برخی فضاها احتیاج به ارتفاع بیشتر از 1 متر باشد در این حالت باید تاور نصب شود.

دقیقاً اینجاست که باید به خود این مشتری یادآوری کرد که آیا در زمان خرید دقت لازم از جانب شما صورت گرفت؟ 3. آیا با آژانس های خارجی همگام می شود؟ همچنین در صورتی که کنترل از نوع آنلاین باشد در این صورت این کنترل از طریق کامپیوتر و یا یک دستگاه شبیه به یک منبع خارجی مانند تلویزیون متصل شده و مانند یک تلویزیون بزرگ اطلاعات، تصاویر و متن های درخواستی را به نمایش درمی آورد. در نهایت با بسته شدن ماژول ها بر روی قاب، کنترلر به ماژول ها متصل گردیده و برق مورد نیاز ماژول ها و کنترلر نیز از طریق پاورهایی که درون قاب تعبیه شده است تأمین می شود و تلویزیون شهری شما پس از اتصال به برق 220 ولت تک فاز (برق شهری) آماده به کار می باشد. اتصال کوتاه مقاومت ها نیز آن ها را از کار می اندازد. منبع تغذیه در مقایسه با سایر قطعات تشکیل دهنده تابلو روان بیشترین میزان خرابی را دارد زیرا با روشن شدن تابلو منبع تغذیه گرم می شود و با خاموش شدن آن منبع تغذیه غیرفعال شده و خنک می گردد. در شکل بالا ، لامپ ال ای دی و کلیه بخش های تشکیل دهنده آن همراه با نام مشخص شده است.

هر دسته ال ای دی که به صورت مجموعه درآمده و دور یک کلمه را احاطه کرده سر مثبت و منفی سیم هایش به کانال مربوطه سوییچ می شود و این فلاشر است که جریان و ولتاژ مورد نیاز هر کانال را از طریق منبع تغذیه تامین می نماید. اگر این مشکل پیش امد در صورتی که خود مشتری این جنس از ال ای دی را انتخاب نموده باشد سازنده تابلو مسئولیتی در قبال آن ندارد در غیر این صورت مسئولیت این مشکل با خود اوست. برای بررسی قیمت تلویزیونهای شهری وارد سامانه هوشمند محاسبه قیمت پارسا تابلو شوید و قیمت محصول مورد نظر خود را با توجه به ابعاد مورد نیازتان محاسبه کنید. در تابلوسازی به شیوه ال ای دی نوع مسیر ارتباطی ما بین کارت برد کنترل و ماژول هاب نامیده میشود اگر برد کنترل از نوع بدون طیف باشد هاب بر روی خود برد است اما اگرکنترلر از نوع طیف دار باشد هاب بصورت جداگانه بر روی کارت کنترل بسته می شود و ارتباط بین بورد کنترل و ماژول را برقرار می کند.

با کمک این نرم افزار می توان از فونت و اندازه های متفاوتی برای ترسیم استفاده کرد. که با کارگزاری مقاومت مناسب می توان این جریان ورودی را به طور دقیق و ایمن تنظیم نمود و این مشکل را حل نمود. با توجه به جریان و ولتاژ خاص ال ای دی ها می توان نوع و عدد مقاومت خراب و سوخته را به راحتی تشخیص داد و آن را تعویض نمود. برای رعایت میزان جریان ورودی به ال ای دی طبق ظرفیت تحملش می توان ال ای دی را تست کرد. منحنی گاما 8 مرحله ای و فرآیند تصحیح مقیاس خاکستری جزئیات و عمق تصویر را برای بافت استثنایی حتی در تصاویر تاریک یا اشباع شده به حداکثر می رساند. ساختار نمایشگرهای داخلی با تلویزیون های فضای باز متفاوت می باشد و قابلیت استفاده در فضاهای باز را به دلایلی همچون شدت نور کمتر ضد آب نبودن جنس بدنه و ماسک ظریف تر را دارا نمی باشد در عوض با توجه به ظرافت ساخت آن در رزولیشن بالاتری تولید میشوند که پر مصرف های تلویزیون های داخل سالن در لیست پایین امده همچنین دات پیچ های با رزولیشن بالا تر و فاصله پیکسلی کمتر به شکل ثبت و سفارش قابل ارائه میباشند .

به عنوان یک قانون کلی اگر تلویزیون های شهری LED شما در فاصله دورتری نصب شود باید اندازه نوشتار آن هم بزرگ تر باشد.،چرا که باید تلویزیون های شهری، LED بزرگتری داشته باشد و سرعت عبور افرادی که بیننده تلویزیون شهری شما هستند می تواند ارتباط مستقیمی با اندازه نوشتار تلویزیون شهری LED داشته باشد و هرچقدر سرعت بیننده ها بیشتر باشد اندازه نوشتار هم باید بزرگ تر باشد. تلویزیون شهری باید از امنیت بالایی برخوردار باشد. هر صفحه نمایشگری از تعداد زیادی پیکسل تشکیل میشود و این پیکسل ها در فواصل مختلفی به مقیاس میلی متر به شکل منظم در تمام جهات کنار هم قرار میگیرند ، در تلویزیون شهری دات پیچ به این فاصله های مختلف دات پیچ تلویزیون شهری میگوییم که به طور مخفف به ان پی هم میگویند . همه این ویژگی های سودمند در کنار هزینه پایین خرید این تابلو ها باعث شده که مورد توجه اکثر کسب و کارها به منظور استفاده قرار گیرد. پس توجه داشته باشید در تعمیر یک تابلو ال ای دی ثابت در ابتدا ورودی و خروجی فلاشر را بررسی نمایید. اما یادمان باشد که در ساخت این تابلو ها هر چه که در ابتدا تمام قطعات به کار گرفته با بهترین کیفیت باشند ماندگاری بیشتر شده و نیاز به تعمیر کمتر می شود.

علاوه بر رنگ امکان انتخاب افکت نیز توسط خود فرد امکان پذیر بوده و افکت های مختلفی شامل برند مورد نظر، انیمیشن، جملات اس اس آی لایت مختلف و … تا چندی پیش هر مغازه دار ، رستوران یا کسب و کاری تابلویی به سر در مکان حرفه مورد اشتغال خود نصب کرده بود با حروفی بزرگ و نمایان همراه با شکل هایی جذاب. ضمن انتخاب مکان مناسب بهتر است به محتوای تبلیغات نیز توجه داشته باشید. هر چه کیفیت به کار رفته در قطعات تشکیل دهنده ماژول بهتر باشد، ماژول عملکرد بهتری داشته و در نتیجه طول عمر بالاتری نیز خواهد داشت. شکل روبرو نمایش دهنده نحوه اتصال ال ای دی ها به هم و کاربرد مقاومت د رکنار آن ها می باشد.

با توجه به قیمت بالای تلویزیونهای شهری نسبت به تلویزیون معمولی و تابلو led شاید این سؤال مطرح شود که چرا از این تابلوها بهجای تلویزیون شهری استفاده نمیشود. بهره گیری از تلویزیون شهری فول کالر به دلیل تراکم رنگ بیش از 18 میلیون بیشترین جذابیت را داشته و بازخورد زیادی را به خود اختصاص می دهد. این مدل از تلویزیون شهری که اصطلاحاً به تابلوهای ” فول کالر ” (LED OUTDOOR FULL COLOR DISPLAY ) معروف هستند با ترکیبی از ال-ای-دی های آبی , سبز و قرمز امکان نمایش بیش از ١۶/٨ میلیون رنگ را فراهم میکنند. حتماً تاکنون نام تابلوهای روان به گوشتان خورده است.

روش تست ال ای دی در تعمیرات تابلو ثابت چگونه است؟ تابلو های ال ای دی به دو نوع ثابت و روان تقسیم بندی می شوند که برای ساخت این دو مواد ، وسایل و روش ساختی متفاوت استفاده می شود. در انواع بی کیفیت پایه های ال ای دی به خوبی ساخته نمی شوند و زمانی که پایه ها به منظور لحیم کاری و اتصال خم می شوند ترک های ریزی بر می دارند که حتی با قلع اندود کردن نمی توان این مشکل را رفع کرد. قطعات قرار گرفته روی کیت فلاشر همگی پایه دار هستند و در صورت خرابی و یا مشکل در یک بخش می توان آن را با قطعه ای سالم جایگزین کرد . قبل از معرفی ایراداتی که ممکن است در آینده برای تابلو های ثابت پیش بیاید و نحوه تعمیرات تابلو ال ای دی ( LED )، به طور مختصر به معرفی تابلو های LED ثابت و روش ساخت و طراحی آن ها پرداخته می شود. در تعمیرات تابلو ال ای دی ثابت فلاشر ها نقش بسیار مهمی دارند . جایگاه ال ای دی ها دور تا دور عبارات و حروف طراحی شده است که کاملا منظم و به دقت توسط نرم افزار مشخص می گردد.

تعمیرات تابلو ال ای دی ثابت LED نیز از اهمیت ویژه ای برخوردار است. تابلو روان ها با توجه به کاربرد ها و کاربری های متفاوتی که داشته و در صنعت تبلیغات و بازاریابی از آنها استفاده می گردد، در عین حال دارای انواع مختلفی نیز بود که هر یک از آنها برای مصارف مختلفی کاربری خواهند داشت که از جمله مهم ترین آنها می توان به فول کالر ، تک رنگ ، روز شمار و غیره اشاره نمود. چون با شناخت بیشتر این تابلو ها، نحوه ساخت و قسمت های کاربردی آن است که می توان برای رفع عیوب آن اقدام نمود. اشکال در هر کدام از این اجزا رخ دهد باعث از کار افتادن تابلو می گردد پس به تعمیر و رفع اشکال نیاز دارد. با توجه به اینکه کدام جز مشکل پیدا کرده هزینه تعمیرات تابلو ال ای دی ثابت متفاوت خواهد بود. این کار باعث افت بسیار کم نور ال ای دی می شود در عوض باعث افزایش طول عمر لامپ می گردد. در سالهای اخیر با توجه به تورم های بوجود آمده بسیار شدید و از طرفی کمبود متریال مصرفی جهت تولید ، متاسفانه در تمامی صنفها شاهد بوجود آمدن بازار کاذب و مخصوصاً نوسانات شدید بازار ارز و طلا که تقریباً در تمامی دنیا در تمام بازارهای جهانی تاثیر مستقیمی دارد و از سویی تحریم های نا جوانمردانه و نابرابری که در قبال کشور ما بوجود آمد و زندگی بسیاری از قشر مردم را تحت تاثیر مستقیم خود قرار داد..

تابلوهای ال ای دی متحرک یا تابلوهای روان، در واقع نوع مدرنی از تابلوهای دیجیتالی می باشند که به علت مزایایی که دارند استفاده از آنها در رنگ و مدل های مختلف گسترش یافته است. این مشکل در تابلو های ثابت راه حلی ندارد تنها توصیه می شود که در انتخاب ال ای دی دقت نموده و بهترین کیفیت را انتخاب نمود تا ماندگاری بیشتری به ما بدهد. گاهی فلاشور ها برای راحتی کار کنترل دارند که به راحتی می توان رقص نور تابلو را تغییر داد و یا آن را خاموش و روشن کرد. هر زمان که یکی از ماژول ها دچار مشکل شود می توان آن را از تابلو جدا کرد و ماژول دیگری را جایگزین آن کرد.

سفارش دهندگان عزیز باید به افراد متخصص و با سابقه کاری درخشان در این زمینه مراجعه کنند تا هزینه ای که برای تهیه تابلو ال ای دی ثابت LED در اختیارشان قرار می دهند به هدر نرود و با عمر طولانی تابلو هزینه همین یک بار باشد و اصلا تابلو دچار مشکلی نمی شود که نیاز به تعمیر داشته باشد. در این زمینه می توان از سازندگان و یا تعمیر کاران تابلو های ثابت کمک گرفت. در واقع می توان گفت هر ماژول از تعدادی پیکسل تشکیل شده است که این پیکسل ها در ماژول هایی که تک رنگ بوده دارای یک ال ای دی، در ماژول های که به حالت Dual می باشند دارای دو LED و در ماژول های فول کار دارای چهار ال ای دی می باشند. فروش ویژه کلیه قطعات تابلو های روان و تلویزیون های شهری اعم از انواع ماژول ، پاور ، کارت کنترلر و کابینت و قاب تابلو روان با کیفیت عالی و بهای مناسب همچنین همکاران گرامی و محترم می توانند از لوازم و قطعات موجود خریداری نمایند و یا در صورت نیاز با ثبت سفارش کالا و یا قطعه ای خاص ، کلیه امور واردات و خرید کالا را از شرکت های خارجی ، طی یک قرارداد کتبی و معتبر به ما بسپارید .

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.