ماکت چوبی مرسدس بنز Actros برای استقبال از سال نو ساخته شده است

آ،ین مرحله در فرآیند ایجاد، مونتاژ و تکمیل ماکت چوبی است. محصول نهایی نمایشی بسیار دقیق و دقیق از کامیون مرسدس بنز آکتروس است که با پوششی صاف و براق کامل شده است.


منبع: https://www.motor1.com/news/640609/mercedes-benz-actros-wooden-replica/

در ویدئوی ارسال شده توسط هنر نجارینجار/ یوتیوب ماکت چوبی کامیون مرسدس بنز آکتروس را معرفی می کند که برای ادای احترام به همه طرفدار، که در طول سال ها از او حمایت کرده اند ساخته است. قابل توجه است که کانال یوتیوب در حال حاضر 3.41 میلیون مش، دارد که از زمان پیوستن به وب سایت در سال 2019 جمع آوری شده است.

ماکت چوبی همچنین دارای طرح‌های دقیق چرخ است که به واقع‌گرایی کلی مدل می‌افزاید. فضای داخلی کامیون نیز طراحی شده است که نگاهی اجمالی به کابین جادار و مجهز کامیون Actros دارد.

10 ع، ها

طراحی بدنه خودرو به دقت طراحی شده است و به ،مت جلویی و ظاهر کلی خودرو توجه شده است. طراحی ،مت جلویی به ویژه قابل توجه است و جلوپنجره مرسدس بنز نمادین و خطوط براقی که روی کاپوت و کناره های کامیون کشیده شده است، قابل توجه است.

کامیون مرسدس بنز آکتروس مدل 2023 یک خودروی تجاری پیشرفته است که توسط این خودروساز آلم، طراحی و تولید شده است. به ،وان عضوی از خط تولید مرسدس بنز، کامیون Actros نشان دهنده تعهد این برند به تولید خودروهای تجاری با کیفیت بالا و قابل اعتماد برای رانندگان حرفه ای است.

تت نگوین دان یا سال نو ویتنامی مهمترین تعطیلات سنتی در ویتنام است. این جشن در همان روز با سال نو چینی، معمولا در اوا، ژانویه یا اوایل فوریه برگزار می شود و شروع تقویم قمری است. تت زم، است که خانواده ها دور هم جمع می شوند، خانه را تمیز می کنند و با گل تزئین می کنند تا از خوش شانسی و ثروت خوششان بیاید.

با بازگشت به ماکت چوبی، فرآیند ساخت با انتخاب نوع من، چوب شروع می شود و سپس برش و شکل دادن به قطعات مطابق با طراحی بدنه خودرو انجام می شود.

مرسدس بنز Actros Edition 2

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.