مایباخ S-Class، GLS، EQS SUV سمت تاریک خود را با نسخه Night Series نشان می دهند

با شروع مرسدس-مایباخ S ک، به ،وان مدل سری شب، در اینجا به ،وان یک مدل S680 با موتور قدرتمند V12 نشان داده شده است. اگر روکش دو رنگ نقره‌ای Onyx Black/Mojave برای شما من، نیست، این سدان فوق لو، با مجموعه‌ای از رنگ‌های مشکی، خا،تری و سفید نیز در دسترس خواهد بود. ،اصر کروم متالیک تیره، لهجه‌های رزگلد در چراغ‌های جلو، و چرخ‌های سفارشی با تعداد زیادی آرم Maybach تغییرات را در بیرون تکمیل می‌کنند.

در مرحله بعد، GLS و EQS SUV نیز ،مت تاریک را با ،اصر بیرونی کروم مشکی ،یب شده با رزگلد در آغوش می گیرند. به سختی می‌توان از همان طراحی چرخ‌های مجلل غافل شد، که در واقع روی ورودی‌های هوا گسترش می‌یابد زیرا هر دو SUV دارای نشان‌های M دوتایی متعدد در جلو هستند. پوشش دو رنگ این سدان ارائه شده است، اما در مورد GLS می‌تو،د سفید یا مشکی ابسیدین را انتخاب کنید، در حالی که EQS SUV در رنگ‌های مشکی ابسیدین یا سفید الماسی موجود است.

به ،وان یادداشت پای،، مرسدس میباخ قصد دارد خط تولید خود را برای اضافه ، عضو چهارم به شکل رودستر SL گسترش دهد.


منبع: https://www.motor1.com/news/668588/mercedes-maybach-night-series-debut/

18 ع، ها

مرسدس-مایباخ سری شبانه وقتی شک دارید، آن را سیاه کنید – این موضوع باید در ذهن مایباخ در زمان ساخت سری جدید شب بوده باشد. این برای هر سه مدل دارای نشان دوگانه M موجود است و به ،وان یک ارتقاء آرایشی با لهجه های مشکی و رزگلد عمل می کند. S-Cl، و EQS SUV آن را برای اولین بار اوا، امسال در ایالات متحده دریافت خواهند کرد، جایی که GLS در آغاز سال 2024 از آن پیروی خواهد کرد. کفش‌های کت،، کیف و عینک همسان نیز ارائه خواهند شد.

با ورود به داخل، S-Cl، فانتزی دو گزینه روکش چرم Nappa دارد که قبلاً ارائه نشده بود: Deep White/Black Pearl Exclusive و Black Pearl Exclusive. اینها توسط بخش سفارشی Manufaktur ساخته شده اند و دارای لوله های براق خا،تری طلایی هستند.

این دو شاسی‌بلند شیک اندکی برای سری Night بهینه‌سازی شده‌اند و هر دو شاسی‌بلند GLS و EQS از رنگ‌های انحصاری مروارید سیاه یا کریستال سفید/سیاه مروارید ناپا چرم همراه با تزئینات چوبی با لهجه‌های آلومینیومی استفاده می‌کنند.

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.