ما وب سایتی را پیدا کردیم که “کدام بزرگتر است” را حل می کند؟ مناظره

دفعه بعد که شما و دوستانتان در مورد اینکه کدام یک بزرگتر است بحث می کنید، می د،د که چگونه بدون آسیب رساندن به یکدیگر، از نظر جسمی و روحی، حساب را حل کنید.


منبع: https://www.motor1.com/news/632965/carsized-vehicle-size-comparison-website/

اکنون، اگر می‌دانستیم این وب‌سایت در آن زمان وجود دارد، می‌توانست از این ،ابی مقایسه اندازه جلوگیری شود. ماشین شده (نوک کلاه به درایو) به راحتی از یک تجسم کننده با استفاده آسان استفاده می کند و هدف آن مقایسه اتومبیل های فروخته شده در سراسر جهان بر اساس اندازه است.

هشدار منصفانه، با این حال، این وب‌سایت می‌تواند زمان زیادی را از شما بگیرد، اگر اهل ماشین‌سازی هستید، پس حتماً در زمان خود از آن بازدید کنید (یا حداقل آن را از رئیس خود پنهان کنید).

چه عالی این است ماشین شده به شما امکان می دهد ماشین های مختلف را از مارک های مختلف مقایسه کنید و تفاوت های آنها را در کنار هم، در جلو و عقب ببینید. حتی می‌تو،د اتومبیل‌های مربوط به دوره‌های مختلف را با هم مقایسه کنید و ببینید که خودروها در طول سال‌ها چقدر رشد کرده‌اند. وب سایت ممکن است نیاز به به روز رس، پایگاه داده خود داشته باشد تا برخی از آ،ین مدل ها را منع، کند، اما به طور کلی، این یک راه عالی برای تجسم و مقایسه وسایل نقلیه مختلف بر اساس اندازه است.

و بله، به نظر دوستان من، 86 (یکی که قبل از تویوتا GR86 فعلی آمده است) تقریباً در همه جنبه ها از MX-5 بزرگتر است، بنابراین این موضوع را حل می کند.

خیلی واضح به یاد دارم، چندی پیش، دو نفر از دوستانم تقریباً با هم درگیر شدند و در مورد اینکه کدام یک از آنها بزرگتر است بحث و مناظره ،د. یکی صاحب مزدا MX-5 میاتا بود، در حالی که دیگری سوار تویوتا 86 بود. آنها استدلال ،د که هر یک از کوپه های ژاپنی آنها از دیگری حجیم تر است و تصمیم گرفتند بحث را در پارکینگ انجام دهند… فایده ای نداشت.

مقایسه اندازه خودروهای سواری

حالا اگر تعجب می‌کنید که چرا یک Lexus LS با فورد رنجر رپتور در بالا مقایسه می‌شود، این تجربه دیگری است که من داشتم و مربوط به اندازه است. ببینید، من یک ل،وس LS را قبلاً از طریق یک کارواش محلی تمیز کرده بودم، که خدمات آنها را بر اساس نوع بدنه خودرو (بدون توجه به اندازه) قیمت گذاری می کرد. از آنجایی که LS «فقط» یک سدان بود (کمترین نرخ)، با وجود اینکه ل،وس تقریباً به اندازه یک کامیون فورد با پلتفرم T6 است، فقط برای مدل سه جعبه ای صورتحساب دریافت کردم.

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.